  • 1. Data: 2003-01-06 12:58:37
    Temat: Zarządzenie tymczasowe
    Od: "Jaro" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam pytanie: Jak wyegzekwowac pieniadze przyznane przez Sad Rejonowy w
    Zarzadzeniu Tymczasowym jako zabezpieczenie powodztwa w sprawie
    alimentacyjnej ?? Dodam, ze sa to alimenty od mojej matki, ktora przebywa na
    stale w Niemczech, nie pracuje a wiec nie jest mozliwe sciagniecie od niej
    tam pieniedzy. Mimo wszystko Sad przyznal mi pieniadze, ...... ale..... ale
    problem jest taki, ze nie moge isc wyegzekwowac :( Bylam u komornika ale
    uslyszalam, ze nie jest on wladny w tej sprawie :( Wiec kto jest??
    :(((((((((( I wobec tego jaka wartosc ma ten papier, ktory wydal mi
    Jestem studentka, ktora utrzymuje sie sama, tylko z alimentow otrzymywanych
    od ojca, ale chyba matka tez ma jakis obowiazek łożenia na swoje dziecko??
    Czy sie mylę...., bo juz sama nie wiem :(
    Bardzo prosze o pomoc
    Irma