  • 1. Data: 2007-08-30 05:21:45
    Temat: wojna o prąd - duże pieniądze :(
    Od: Heliotrope <h...@o...pl>

    Witam!
    Mam nastepujacy problem:

    2 lata temu nasza firma podpisała umowę na dzierżawą ( bardzo duza
    firma państwowa )z ktorej wynika ze mamy załatwić dostawy prądu od
    pewnej jednostki dzierzawcy. Wysłaliśmy pismo ( niestety nie drogą
    urzędową tylko po znajomości - wpis do dziennika korepondecyjnego
    jest ) i nie dostalismy odpowiedzi. 2 dni temu dzierżawca zrobił nam
    straszną wojnę i wyłączył prąd czym prawdopodnie skazał nas na
    bankructwo ( firma produkcyjna ). Niestety kierownik firmy oraz
    ksiągowza wykazali sie wyjątkową niekompetencją i nie dali znac
    szefostwu ze nie płącimy za ww prąd.

    Prosze mi napisać czy mamy jakąś karte przetargową w sporze z
    dzierżawcą? Czy mozna podejsc do tego w ten sposób ze cały czas
    czekaliśmy na odpowiedz na nasze pismo ( jest potwierdzenie ze ono
    wpłynęło ) a u dzierżawcy panował taki burdel ze nas pomineli i w tym
    momencie jest to po części ich wina?

    Chodzą słuchy ze chcą nas potraktować prawem energetycznym z którego
    wynika ze ten kto bezprawnie pobiera prąd musi zapłacić 5 krotną
    wartość. Tylko pytanie czy my faktycznie pobieraliśmy go bezprawnie??

    Z gory dziekuje za info

  • 2. Data: 2007-08-30 05:40:30
    Temat: Re: wojna o prąd - duże pieniądze :(
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Heliotrope wrote:

    > Prosze mi napisać czy mamy jakąś karte przetargową w sporze z
    > dzierżawcą?

    To może najpierw ustalmy o co chcesz się targowac, bo ja za bardzo nie
    widzę o co miałbys się targować.

  • 3. Data: 2007-08-30 06:02:46
    Od: Heliotrope <h...@o...pl>

    On 30 Sie, 07:40, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > To może najpierw ustalmy o co chcesz się targowac, bo ja za bardzo nie
    > widzę o co miałbys się targować.

    Chodzi o to ze dzierżawca chce nałożyć na nas 5 krotną karę opłat za
    prąd. A mi sie wydaje ze jeżeli pismo wyszło i nie było odzewu to już
    nie jest nasza wina ze w tej firmie panuje burdel. Zalezy mi na
    poluownym załatwieniu sprawy i chciałbym wiedzieć czy powieniem
    siedzieć cicho i zaakceptować wymiar kary czy raczej dać do
    zrozumienia Panom ze to nie tylko nasza wina

  • 4. Data: 2007-08-30 06:41:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Heliotrope wrote:

> [...]
    > siedzieć cicho i zaakceptować wymiar kary czy raczej dać do
    > zrozumienia Panom ze to nie tylko nasza wina

    A w waszej firmie tez nie wiedzieli, ze odpowiedz nie przyszla?
    Bylo wyslac drugie pismo z pytaniem co jest grane.

    Bronic się zawsze możecie, zapłaccie tyle ile jest bezsporne a o resztę
    spotkacie się w sądzie.

  • 5. Data: 2007-08-30 19:07:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Heliotrope" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Odpiszcie im, ze byliście przekonani, że opłata za prąd jest ujęta w
    fakturze za najem. A jak nie, to niech wystawia teraz.