  • 1. Data: 2006-01-18 00:19:39
    Temat: wniosek o zwrot opłaty za kartę pojazdu (500 zł) dla samochodów sprowadzanych
    Od: "XHS" <B...@k...pl>

    wczoraj (17.01.2006) zapadł wyrok w tej sprawie:

    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2006/Dz_Ustaw/u_
    06s04.htm

    komunikat:

    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2006/u_06_04.htm

    chodzi o opłatę 500 PLN przy wydawaniu karty pojazdu, przy rejestracji
    pojazdu sprowadzonego, która jest de facto podatkiem ukrytym

    chcę wypełnić wniosek, wzór nawet jest:
    http://autoswiat.redakcja.pl/pliki/karta.pdf

    artykuł:
    http://autoswiat.redakcja.pl/wydania/artykul.asp?Art
    ykul=10413&Strona=1

    uzupełnię go tylko o ten wyrok (albo aż ;-))

    rejestrowałem 6 samochodów w latach 2004-2005 więc jest to prawie 3000 PLN
    do odzyskania, gra warta świeczki...

    a pytanie jest takie - czy wysłać to poleconym za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru i ile (ustawowo) czasu mają na odpowiedź - 14 dni?

    nie popuszczę ! :)

  • 2. Data: 2006-01-18 05:06:04
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl>

    >a ja tam jestem za tym ,zeby zlom objac jak najwiekszym podatkiem

    Sam jesteś złom. Myślisz, że każdego stać na nowy samochód za 30-100 tyś
    złotych. Pomyśl troche.

  • 3. Data: 2006-01-18 06:18:26
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    a ja tam jestem za tym ,zeby zlom objac jak najwiekszym podatkiem

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-01-18 07:14:20
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Wed, 18 Jan 2006 07:18:26 +0100, Lookasik napisał(a):

    > a ja tam jestem za tym ,zeby zlom objac jak najwiekszym podatkiem
    Jak sadzisz co twoje "za" lub "przeciw" zmienia w prawie tego kraju? ;-)
    A do tworcy watku:
    lepiej jak zaniesiesz osobiscie to mozesz wymusic na nich podpieczetowanie
    kopii pisma. Wtedy masz nie tylko date, terminy, itp. ale takze tresc tego
    co zostawiles wiec jestes kryty z kazdej strony.
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 5. Data: 2006-01-18 07:59:42
    Temat: znaczek skarbowy za 5 zl
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    znaczek skarbowy za 5 zl trza nakleic
    czyli trza napisac ze masz dostac 505 zl.
    badz konsekwentny

    gringo

  • 6. Data: 2006-01-18 08:37:36
    Temat: Re: znaczek skarbowy za 5 zl
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu gringo77 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witam,
    Nie zmieniaj tematu watku
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2006-01-18 08:43:39
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Lookasik napisał(a):

    > a ja tam jestem za tym ,zeby zlom objac jak najwiekszym podatkiem

    Nie ma problemu, ale niech on sie nazywa "podatek od złomu" a nie
    "karta pojazdu"

    Justyna

  • 8. Data: 2006-01-18 08:53:27
    Temat: odsetki?
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witam,
    temat watku jest na gorze
    reszta to tylko odp. na niego
    apropo a odsetki od tych 470 zl?

    gringo

  • 9. Data: 2006-01-18 08:54:53
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Lookasik napisał(a):
    > a ja tam jestem za tym ,zeby zlom objac jak najwiekszym podatkiem

    Ja czytając Twój post powróciłem do modlitw rządowych o
    zalegalizowanie aborcji.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 10. Data: 2006-01-18 11:14:37
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    krys napisał(a):

    > Nie ma problemu, ale niech on sie nazywa "podatek od złomu" a nie
    > "karta pojazdu"

    A to jzu wprowadzili. Niezaleznie
    500 za karte i 500 za przyszle zlomowanie.

    MarcinJM