  • 1. Data: 2003-08-11 11:00:27
    Temat: wniosek o wymianę prawa jazdy
    Od: "AP" <a...@o...pl>

    Witam!
    Wymieniam prawo jazdy, bo 3 lata temu zmieniłam nazwisko i ciągle jeżdżę na
    prawku ze
    starym nazwiskiem.
    Ale we wniosku, który właśnie sobie w domku wypełniam, nie ma pozycji:
    - wydanie uprawnienia ze względu na zmianę danych w nim zawartych,
    jest tylko:
    - wymiana prawa jazdy na podstawie art. 150 ustawy.
    Czy mogę zaznaczyć tę opcję i jakby pominąć fakt, że prawdziwym powodem
    zmiany jest zmiana danych? Oczywiście wniosek wypełniam na nowe nazwisko.
    Pozdrawiam, z góry dziękując za pomoc!
    Ania P.

  • 2. Data: 2003-08-11 11:08:01
    Temat: Re: wniosek o wymianę prawa jazdy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik AP napisał:
> [...]
    > Czy mogę zaznaczyć tę opcję i jakby pominąć fakt, że prawdziwym powodem
    > zmiany jest zmiana danych? Oczywiście wniosek wypełniam na nowe nazwisko.

    A może pewniej będzie jak nic nie zaznaczysz tylko przy składaniu
    wniosku zapytasz Pani w urzędzie co powinno być?
    Jeden haczyk to nic wielego i nikt Ci glowy nie urwie że "przychodzisz z
    niewypełnionym wnioskiem" a będziesz miała pewnośc że dobrze* wypełniłaś.

    *dobrze - tak żeby urzędnicy obrabiający te papiery nie mieli zastrzeżen
    :-) i żeby dało sie "wprowadzic do systemu"

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-08-11 11:15:53
    Od: "AP" <a...@o...pl>

> [...]
    > niewypełnionym wnioskiem" a będziesz miała pewnośc że dobrze* wypełniłaś.

    Masz rację, Maddy, tak pewnie zrobię (chociaż chciałam tylko złożyć i
    uciekać, dlatego wypełniam w domu, a nie na miejscu),
    ciekawi mnie jednak, czemu nie ma pozycji:
    wydanie uprawnienia ze względu na zmianę danych w nim zawartych...
    Aha, wniosek mam z Gazety Wyb, chyba nie jest "wybrakowany"??
    AniaP

  • 4. Data: 2003-08-11 20:15:29
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pon, 11 sie 2003 o 13:15 GMT AP napisał(a):

> [...]
    > wydanie uprawnienia ze względu na zmianę danych w nim zawartych...
    > Aha, wniosek mam z Gazety Wyb, chyba nie jest "wybrakowany"??

    Wniosek mam z urzędu i tam jest napisane na 1 stronie
    po punkcie B w ramce:
    Osoby ubiegające się o:
    -wydanie wtórnika prawa jazdy,[...] wypełniają dział E,F,G
    czyli pomijasz cały dział C,D

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    [ KLoSS - Andrzej Koszarek - Poznań - 30 ]
    Ludzie wolą życie w nieświadomości. [ Zobacz http://www.e-upr.org/ ]

  • 5. Data: 2003-08-12 10:28:43
    Od: "AP" <a...@o...pl>

    Użytkownik "KLoSS" <N...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    org...

> [...]
    > po punkcie B w ramce:
    > Osoby ubiegające się o:
    > -wydanie wtórnika prawa jazdy,[...] wypełniają dział E,F,G

    Ale ja właściwie nie chcę wtórnika, tylko to nowe prawo jazdy, co prawda z
    nowym nazwiskiem..
    Mam zagwozdkę...
    Ania P.