    From: "Maciek81" <N...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wmawianie czynu, którego nie zrobiłem
    Date: Fri, 18 Jul 2003 08:51:30 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bf84rq$1vg$1@news.onet.pl...
    > Hm, pewnie typ jechał po pijaku i w coś przywalił, a teraz szuka łosia
    > żeby naprawić auto za darmo..
    > Spisałeś dane tego gościa, albo chociaż numery jego auta, marke, kolor?
    > Idź to jak najszybciej zgłosić na policje, żeby potem nie było żadnego
    > zdziwienia jak gość pójdzie wcześniej od Ciebie i to Ty będziesz musiał
    > udowadniać że nie jesteś wielbłądem. Idź jak najszybciej i zgłoś próbe
    > wyłudzenia i zastraszanie. To jest karalne.

    A nie lepiej poczekać aż ta druga strona złoży sprawę itp. Potem odmówić
    składania zeznań kierując się dobrem sprawy (na obecnym etapie śledztwa
    chciałbym odmówić składania wyjaśnień ze względu na jego dobro). Zobaczyć co
    na Ciebie zeznali, dopasować swoją wersję wydarzeń, postawić świadków
    wtajemniczonych we wszystko. Jak dwóch głupich karków zeznało, że widziało
    Cię w zielonej koszuli jak jechałeś - to zeznasz, że nie masz zielonej
    koszuli. A dwie takie pomyłki i świadek w oczach sądu jest niewiarygodny.
    Mogę się mylić - ale podobnie zrobiłem (poradził mi adwokat) jak kark
    ochroniarz (głupi jak but) zaatakował mnie raz na dyskotece z kolegami -
    uciekłem i wezwałem Policję - potem oni na mnie, że wszczynałem awantury, że
    okradłem kogoś itp. i że oni są niewinni. Znalazłem siedmiu świadków, że
    miałem na sobie białą koszulkę - a tamci zeznali, że czarną itd.