    From: scream <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wmawianie czynu, którego nie zrobiłem
    Date: Fri, 18 Jul 2003 08:39:45 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179033204.chello.pl

    Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:
    > Po krótkiej
    > wymianie "spostrzeżeń" facet odjechał dodając że "załatwimy to w inny sposób".
    > Jakie są wasze sugestie co do tej sprawy? Dodam, iż mogę mieć całą masę
    > świadków co do pękniętego lusterka i rys, że istniały już wcześniej. No i
    > oczywiście nie brałem udziału w sytuacji opisywanej przez gościa.

    Hm, pewnie typ jechał po pijaku i w coś przywalił, a teraz szuka łosia
    żeby naprawić auto za darmo..
    Spisałeś dane tego gościa, albo chociaż numery jego auta, marke, kolor?
    Idź to jak najszybciej zgłosić na policje, żeby potem nie było żadnego
    zdziwienia jak gość pójdzie wcześniej od Ciebie i to Ty będziesz musiał
    udowadniać że nie jesteś wielbłądem. Idź jak najszybciej i zgłoś próbe
    wyłudzenia i zastraszanie. To jest karalne.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl