    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wizyta komornika!!!!!!
    Date: Mon, 9 Aug 2004 00:57:34 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia 8 Aug 2004 23:02:48 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):

    > Ta... komornik też może ukraść pieniądze wierzycielowi i dłużnikowi i... i co z
    > tego? Ja mogę pójść na parking i rozwalić sąsiadowi auto i... co z tego???
    > Rozmowa nie toczy się wokół tego co komornik może zrobić w sensie CO MU SIĘ
    > ZACHCE - tylko wokół tego co MA PRAWO zrobić komornik i JAKA jest PRAKTYKA!

    na razie wnioski dwa :)
    1. komornik w ramach prawa tj KPC może bardzo dużo tj od zajęć przez
    sprzedaż ruchmości/nieruchmości po rewizje osobistą i wezwanie policji.
    2. praktyka wykazuje że kilka/naście procent balansuje na granicy prawa tj
    wykonuje czynności które kończą się uznanymi przez sąd skargami na ich
    czynności ( co nie zmienia faktu że zostały one DOKONANE).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org