  • Data: 2004-08-07 21:18:17
    Temat: Re: wizyta komornika!!!!!!
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dnia 7 Aug 2004 16:56:19 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):

    > metoda nie-ma-nikogo-w-domu jest dobra na windykatorów z kruka a nie na
    > komornika sądowego:)
    > Jeżeli komornik chciał dostarczyć osobiście zawiadomienie to na pewno nie
    > wyważał by drzwi :) poza tym askamitna pupa komornika nie lubi się
    > przemęczać tak więc zawiadomienie wykonuje poprzez pocztę (rzadko) lub
    > przez kuriera (i tak jest tańszy od poczty).
    >
    > Jeżeli komornik chciałby wejść do środka to bez znaczenia czy ktoś odebrał
    > zawiadomienie czy nie ponieważ komornik w działa metodą faktów dokonanych -
> [...]

    No Kolego - a może jakiś artykuł w tej sprawie, bo 814 jest ogólny, a inny
    artykuł mówi, że komornik MUSI powiadomić dłużnika o wszczęciu egzekucji!
    Jak sobie to wyobrażacie: ktoś wychodzi np. do pracy, po bułki do sklepu i
    zastaje wyważone drzwi, bo go akurat nie było, jak d.pa komornika zawitała w
    jego progi??? Może to jest praktykowane u Putina w Rosji, albo w Chinach - a PL
    KOMUŚ ZDARZYŁO SIĘ COŚ TAKIEGO??????????
    BO nie wierzę... że TAK OD RAZU by się włamywał!!