    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wierzyciel chce "pieniądze do ręki"...
    Date: Sat, 19 May 2018 19:12:52 +0200

    W dniu 19.05.2018 o 00:19, f...@g...com pisze:
    > Witam,
    > mam sądowe zobowiązanie do zapłaty panu X kwoty zasądzonej w postępowaniu o
    zniesienie współwłasności. Sąd podał termin, nie określił sposobu...i w związku z tym
    wysłałem do pana X wezwanie listem poleconym z potwierdzeniem odbioru do podania nr
    konta na które będę mógł wpłacić pieniądze /kwota niemała/, i dziś pan X mnie w domu
    odwiedził, wymachując pismem... ze "nie z nim te numery" i że mam zapłacić do ręki...
    Pan X już w czasie postępowania sądowego dał się poznać jako cwaniaczek...tak wiec
    nabrałem podejrzeń, co do intencji "wizyty"...
    > Jak mam zapłacić, skoro on nie chce podać konta,
    Poczta Polska kasuje 5zł + 1% wartości przekazu plus jeszcze 2,60 zł za
    potwierdzenie odbioru (co byłoby wskazane).
    Jeżeli taka cena spokoju nie jest wygórowana to zapłać przekazem.
    Jacek