    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wierzyciel chce "pieniądze do ręki"...
    Date: Sat, 19 May 2018 13:58:02 +0200

    zniesienie współwłasności. Sąd podał termin, nie określił sposobu...i w związku z tym
    wysłałem do pana X wezwanie listem poleconym z potwierdzeniem odbioru do podania nr
    konta na które będę mógł wpłacić pieniądze /kwota niemała/, i dziś pan X mnie w domu
    odwiedził, wymachując pismem... ze "nie z nim te numery" i że mam zapłacić do ręki...
    Pan X już w czasie postępowania sądowego dał się poznać jako cwaniaczek...tak wiec
    nabrałem podejrzeń, co do intencji "wizyty"...
    obniżenia wartości mojej części..on chciał, żeby sąd przyznał mu pół pustej działki,
    a na tej części, co stoi dom - przyznać ją mnie, z wyrównaniem różnicy w wartości dla
    pana X... ale nie w gotówce, tylko on chciał tu mieszkać...różnica miała być
    podzielona przez wartość czynszu najmu za 1 miesiąc i tyle miał mieszkać...
    Spadkodawca zmarł 8 lat temu, a on chciał mieszkać jeszcze... lat 12... Kombinował
    zasiedzenie ?

    brał już odpisy/ i zajmie mi dom za"dług"/o to mu chodzi/ , albo dołożę do
    komornika...

    > Depozyt sądowy.

    Brak podstaw.

    Można zapłacić przekazem.