  • 1. Data: 2004-05-11 09:28:16
    Temat: wezwanie do uzupełnienia braków formalnych pisma procesowego i uiszczenie kosztów sądowych
    Od: "grem" <g...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Otrzymałem z sądu pismo jak w temacie. Rozumiem ze w pozwie występują jakieś
    błedy formalne. Jak należy je poprawić? Czy wystarczy podejść do "pani z
    okienka" podać sygnaturę, i poprawić, czy jest to jakaś bardziej skomplikowana
    procedura?

    Pozdrawiam
    gregor

  • 2. Data: 2004-05-11 10:11:14
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to>

    Użytkownik grem napisał:
    > Witam Szanownych Grupowiczów!
    >
    > Otrzymałem z sądu pismo jak w temacie. Rozumiem ze w pozwie występują jakieś
    > błedy formalne. Jak należy je poprawić?
    Przeczytać, czego sobie życzą (może to byc np. wniesienie opłaty
    wpisowej) i spełnić życzenie. Na piśmie.

    > Czy wystarczy podejść do "pani z
    > okienka" podać sygnaturę, i poprawić, czy jest to jakaś bardziej skomplikowana
    > procedura?
    Tam nie ma żadnych pań z okienek i *WSZYSTKO* załatwiasz w formie
    *pisemnej* podając sygnaturę.

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2004-05-11 10:15:04
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    11 May 2004 11:28:16 +0200, na pl.soc.prawo, grem napisał(a):

> [...]
    > okienka" podać sygnaturę, i poprawić, czy jest to jakaś bardziej skomplikowana

    A na czym te braki formalne polegaja ? Bo jezeli chodzi o wpis to wystarczy
    wplacic.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-05-11 11:10:16
    Od: g...@p...onet.pl

    > A na czym te braki formalne polegaja ? Bo jezeli chodzi o wpis to wystarczy
    > wplacic.

    Wpłacić napewno. ale jest jescze to:"b) usunięcia braków formalnych
    wniesionego w dniu 04.05.04 pisma przez......" Nic więcej nie pisze.

  • 5. Data: 2004-05-11 12:07:19
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    11 May 2004 13:10:16 +0200, na pl.soc.prawo, g...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Wpłacić napewno. ale jest jescze to:"b) usunięcia braków formalnych
    > wniesionego w dniu 04.05.04 pisma przez......" Nic więcej nie pisze.

    Zgaduje : wniosles pismo w jednym egzemplarzu ??? To musisz doslsc/doniesc
    kopie pisma.
    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    We can predict everything, except the future.

  • 6. Data: 2004-05-11 12:35:37
    Od: "Arkadiusz Gawronowski" <a...@i...pl>

    W wiadomosci news:3d09.000005cb.40a0b497@newsgate.onet.pl,
    *Użytkownik* <g...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Wpłacić napewno. ale jest jescze to:"b) usunięcia braków formalnych
    > wniesionego w dniu 04.05.04 pisma przez......" Nic więcej nie pisze.

    Niedawno tez dostałem takie pismo i "usunięcie tych braków formalnych" :)
    polegało na podaniu wysokości roszczenia przeciwko pozwanemu, od którego
    oczywiście sąd pobiera sobie "prowizję". Radzę się pospieszyć bo na to jest
    chyba tylko 7 dni.

    Arkadiusz Gawronowski

  • 7. Data: 2004-05-12 05:45:41
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > oczywiście sąd pobiera sobie "prowizję". Radzę się pospieszyć bo na to jest

    Wysokość roszczenia była podana w pozwie. Zresztą sąd określił kwotę do zapłaty.

  • 8. Data: 2004-05-12 05:47:05
    Od: g...@p...onet.pl

    > 11 May 2004 13:10:16 +0200, na pl.soc.prawo, g...@p...onet.pl

    > Zgaduje : wniosles pismo w jednym egzemplarzu ??? To musisz doslsc/doniesc
    > kopie pisma.
    Zrobiłem dwa odpisy. Jeden został w sądzie, a na drugim przybito mi pieczątkę
    wpływu.

  • 9. Data: 2004-05-12 16:45:19
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    12 May 2004 07:47:05 +0200, na pl.soc.prawo, g...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Zrobiłem dwa odpisy. Jeden został w sądzie, a na drugim przybito mi pieczątkę
    > wpływu.

    To zrob jeszce jeden - sad potrzebuje drugi do wyslania pozwanemu.
    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    Everybody sees what you appear to be. Some realise what you are, few
    realise who you are.

  • 10. Data: 2004-05-12 17:09:38
    Temat: Re: wezwanie do uzupełnienia braków formalnych pisma procesowego i uiszczenie kosztów sądowyc
    Od: Hania<o...@p...onet.pl>

    no to wiesz chyba co zrobić, brak formalny polegał prawdopodobnie na
    nieopłaceniu wpisu, opłać w terminie, jeśli nie wysłałeś dwóch
    egzemplarzach to doślij drugi razem z dowodem opłaty wpisu od
    pozwu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info