  • 1. Data: 2004-05-11 08:56:32
    Temat: Renta i sąd- bardzo proszę o informację
    Od: "Pamelka" <j...@w...pl>

    Mam ogromną wątpliwość w nastepjącej kwestii :
    Jestem rencistką II grupy. Właśnie dostałam nową decyzję z okresem na 2 lata.
    Jeśli będę chciała się odwołać by przyznano mi I grupę, a więc i dodatek
    opiekuńczy (wymagam opieki), to czy przez okres rozpatrywania mojego odwołania,
    będę otrzymywać rentę w takiej wysokości i na zasadach określonych w
    przekazanej mi właśnie decyzji ZUS?
    Czy też nastepuje WOGÓLE wstrzymanie wypłaty świadczenia do czasu decyzji? Będę
    wdzięczna za odpowiedź.

  • 2. Data: 2004-05-11 19:39:13
    Temat: Re: Renta i sąd- bardzo proszę o informację
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Pamelka" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekazanej mi właśnie decyzji ZUS?
    > Czy też nastepuje WOGÓLE wstrzymanie wypłaty świadczenia do czasu decyzji?

    odwołaj sie
    zus najwyżej wypłaci ci po wyroku wstecz z odsetkami