  • 1. Data: 2004-05-11 08:26:49
    Temat: czy to jest legalne ?
    Od: "Maciek" <d...@w...plSPAMoff>

    jestem wlascicielem serwera

    na serwerze jest strona www jednego z klientow, na ktorej to umiescił linki
    (adresy www) do nielagalnych plikow i programow.

    Owe pliki i programy znajduja sie fizycznie na jakis serwerach w internecie
    z ktorymi nie mam nic wspolnego (ani moj klient)

    czy jest nielegalne ułatwienie znalezienia nielegalnego oprogramowania
    poprzez umieszczanie na wlasnej stronie bezposrednich do nich adresow ?

    jak to sie ma do wyszukiwarek typu google.com lub internauci.pl ? przeciez
    moze sie zdarzyc sytuacja ze owa wyszukiwarka zaserwuje mi rowniez link do
    konkretnego "nielegalnego" pliku w internecie....

    chce wiedziec czy usunac te witryne z mojego serwera czy moze pozostac ?

  • 2. Data: 2004-05-11 09:05:44
    Temat: Re: czy to jest legalne ?
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Maciek wrote:

    > jestem wlascicielem serwera
    [ciach]
    > chce wiedziec czy usunac te witryne z mojego serwera czy moze pozostac ?

    "miej swiadomość, mozesz robić co chcesz"
    lepiej usuń, bo współudział czy pomocnictwo jest tak samo karalne jak samo
    wykonastwo (w przepisach a nie w praktyce)

    usuń zwłaszcza teraz kiedy masz swiadomość ze za pomocą twojego serwera
    dokonuje sie jakieś przestepstwo.

    usuń dla zasady i po to by dbac o wizerunek przed swoimi klientami,

    ja kasuje takie witryny ze swojego serwera,