  • 1. Data: 2004-05-11 08:23:02
    Temat: Przepisy dla niepełnosprawnych
    Od: "Darek" <k...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Jesteście moją "ostatnią deską ratunku"...
    Koniecznie dzisiaj muszę odszukać przepisy dotyczące wyposażenia wnętrz
    użytkowanych przez osoby niepełnosprawne, chodzi głównie o dodatkowe
    elementy w toaletach (poręcze, uchwyty).

    Pozdrawiam
    Darek

  • 2. Data: 2004-05-11 09:00:13
    Temat: Re: Przepisy dla niepełnosprawnych
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Darek" <k...@W...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c7q2h6$glr$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > użytkowanych przez osoby niepełnosprawne, chodzi głównie o dodatkowe
    > elementy w toaletach (poręcze, uchwyty).

    1. Wpisz w np. "Google" - niepełnosprawni *
    2. Więcej inwencji.

    * Nie dotyczy gdy user *ma bana* na Google.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Pewnego dnia nie wytrzymal i uderzyl ową dziewczyne! Zrobił to delikatnie

  • 3. Data: 2004-05-17 12:05:20
    Od: "Dziadek" <b...@w...pl>

    Dokładniej jest tak : http://www.idn.org.pl/sonnszz/informacje.htm .

  • 4. Data: 2004-05-17 12:06:22
    Od: "Dziadek" <b...@w...pl>

    Dokładniej jast tak : http://www.idn.org.pl/sonnszz/informacje.htm c.

    --
    Pozdrawiam.
    Mierzejewski Zbigniew

  • 5. Data: 2004-05-17 14:36:26
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Dziadek" <b...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8aanl$77r$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Dokładniej jast tak (...)

    Heh, gdzie nauczyłeś się robić takie składaki?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "01.09.1939 - początek tourne Hitlera po Europie."