  • 1. Data: 2008-11-14 13:32:46
    Temat: uzupelnianie parkomatu przed nosem parkingowego
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    Na skandynawskim filmie widziałem taką scenę gdy facet specjalnie, tuż
    przed nosem parkingowego uzupełniał ludziom parkometry. Strażnik się
    wkurzył i wezwał policję która zgarnęła gościa. Co w tym nielegalnego
    było? o ile wiem filantropia nie jest karalna :) Czy np jeżeli
    dziewczynie złapanej na jeździe na gapę w autobusie wręcze bilet, to też
    jakieś wykroczenie?

  • 2. Data: 2008-11-14 13:38:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    czoper pisze:
> [...]
    > było? o ile wiem filantropia nie jest karalna :) Czy np jeżeli
    > dziewczynie złapanej na jeździe na gapę w autobusie wręcze bilet, to też

    Z tego co pamiętam w PL kwitek z parkometru nie może być na szybie,
    więc nie można opłacić komuś parkowania bez dostania się do środka
    samochodu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-11-14 13:41:30
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 14:32:46 +0100, czoper napisał(a):

> [...]
    > było? o ile wiem filantropia nie jest karalna :) Czy np jeżeli
    > dziewczynie złapanej na jeździe na gapę w autobusie wręcze bilet, to też

    Sytuacja z biletem opisana jest w regulaminie przewoźnika najczęściej.
    Wykroczenie raczej nie. Podobnie z parkometrami - problem może mieć
    natomiast osoba, której "pomógł" ów filantrop.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2008-11-14 13:53:12
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 14:38:04 +0100, Liwiusz napisal/napisala:

    > Z tego co pamiętam w PL kwitek z parkometru nie może być na szybie,
    > więc nie można opłacić komuś parkowania bez dostania się do środka
    > samochodu.

    Polak potrafi ;))))

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 5. Data: 2008-11-14 14:15:39
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:gfjuvp$kfh$1@news.onet.pl...

    > Z tego co pamiętam w PL kwitek z parkometru nie może być na szybie, więc
    > nie można opłacić komuś parkowania bez dostania się do środka samochodu.

    Z tego co pamiętam pytanie dotyczy sceny ze skandynawskiego filmu.
    Mało prawdopodobne, by scena ze skandynawskiego filmu rozgrywała
    się w PL, więc Twoja odpowiedź co nieco mija się z pytaniem...

    Maciek

  • 6. Data: 2008-11-14 14:20:32
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Maciek wrote:

> [...]
    > się w PL, więc Twoja odpowiedź co nieco mija się z pytaniem...

    Mało prawdopodobne, by scena ze skandynawskiego filmu rozgrywała
    się naprawde.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 7. Data: 2008-11-14 14:33:21
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 15:20:32 +0100, Maverick napisał(a):

    > Mało prawdopodobne, by scena ze skandynawskiego filmu rozgrywała się
    > naprawde.

    Bergman?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2008-11-14 15:09:39
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Fri, 14 Nov 2008 14:38:04 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Z tego co pamiętam w PL kwitek z parkometru nie może być na szybie,
    > więc nie można opłacić komuś parkowania bez dostania się do środka
    > samochodu.

    Tak mnie zastanowiło - jak skuterem albo motocyklem się "zaparkometrować"?
    W samochodzie można położyć za szybą... a tu?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 9. Data: 2008-11-14 15:13:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jan Bartnik pisze:

    > Tak mnie zastanowiło - jak skuterem albo motocyklem się "zaparkometrować"?
    > W samochodzie można położyć za szybą... a tu?

    A czy za motocykl się płaci? AFAIR nie.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2008-11-14 16:02:46
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    czoper wrote:
> [...]
    > wkurzył i wezwał policję która zgarnęła gościa. Co w tym nielegalnego
    > było? o ile wiem filantropia nie jest karalna :)

    To chyba byly parkometry jak za dawnych lat - czyli na monety i przed kazdym
    miejscem parkingowym jeden slupek z automatem?

    Nie widze tego "na dzis dzien" czyli 1 automat drukujacy bilet ktory ma byc za
    przednia szyba :)

    > Czy np jeżeli
    > dziewczynie złapanej na jeździe na gapę w autobusie wręcze bilet, to
    > też jakieś wykroczenie?

    Jesli dziewczyna JEST zlapana na gape to juz fakt jest stwierdzony nie?

    Musialbys jej dac bilet przed inspekcja kanara. Albo jesli owa nieznajoma
    (zakladam ze o pieknej twarzy i figurze i sie skusiles na akcje podrywu ;-) )
    szuka biletu lub widzisz ze nie ma a akurat, w tej danej chwili to widzisz. To
    ty zaczynasz gadke "kochanie moje, tu masz przeciez swoj bilet" i wyciagasz do
    niej dlon z tym biletem. Jesli babka nie glupia to odpowie "dziekuje kochanie"
    i pokaze ten bilet lapiduchowi.

    Czy to jest jakies wykroczenie? Nie jest. Pytanie czy jezdzisz zawsze z jednym
    skasowanym i waznym biletem "w razie co" :-)