  • 21. Data: 2010-03-27 15:39:34
    Temat: Re: uwierzyli złodziejowi, posadzili niewinnego
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Madrzejszy od radia. napisał(a) :

    > Do 250zl to jest wykroczenie powyzej przestepstwo.
    >
    > Moge sie mylic z kwota bo jest waloryzowana z postepem inflacji.

    Hmmm... Od ilu lat nie mamy inflacji? Od 15? 20?

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 22. Data: 2010-03-27 20:24:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hol8sg$3po$2@news.onet.pl...

    > Hmmm... Od ilu lat nie mamy inflacji? Od 15? 20?

    Ja twierdzę, że cały czas mamy inflację, co najwyżej hiperinflacji już
    nie mamy.

  • 23. Data: 2010-03-28 14:50:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 27-03-2010 16:39, Zbynek Ltd. pisze:

    > Hmmm... Od ilu lat nie mamy inflacji? Od 15? 20?

    Ty tak poważnie????

    http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1634_PLK_HTML.htm

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 24. Data: 2010-03-28 19:00:05
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maddy napisał(a) :

    > Ty tak poważnie????
    >
    > http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1634_PLK_HTML.htm

    Wzięłaś to na poważnie? :-D
    Ech...

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 25. Data: 2010-03-29 07:45:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-03-2010 21:00, Zbynek Ltd. pisze:

    > Wzięłaś to na poważnie? :-D Ech...

    W Twojej wypowiedz nie było żądnego sygnału, że głupota którą napisałeś
    nie jest związana z Twoją ogólną głupotą.
    Ot, zdanie twierdzące bez cieni ironii (twoja mina i ironiczny śmiech,
    kiedy to pisałeś, nie liczy się, tutaj tego naprawdę NIE WIDAĆ I NIE
    SŁYCHAĆ).

    Ilość głupot które ludzie tu wypisują, plus niedawny sondaż w którym 35%
    zapytanych Polaków stwierdziło, ze Słońce krąży dookoła Ziemi powodują,
    że żadne ludzkie skretynienie mnie nie zaskoczy.

    Jak ktoś może wierzyć (i tą wiarę głosić), ze najlepiej na świecie żyje
    się w Korei Północnej to ktoś inny może wierzyć, że nie mamy inflacji.

    Na drugi raz bądź mniej przekonywujący w udawaniu głupka. Bo fakt że
    ludzie "dają się nabrać" raczej dobrze o Tobie nie świadczy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 26. Data: 2010-03-29 08:13:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maddy napisał(a) :

    > W Twojej wypowiedz nie było żądnego sygnału, że głupota którą napisałeś
    > nie jest związana z Twoją ogólną głupotą.

    Nie chce mi się z Tobą gadać.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 27. Data: 2010-03-29 08:34:21
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-03-2010 10:13, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie chce mi się z Tobą gadać.

    A teraz udajesz czy to już serio?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 28. Data: 2010-03-29 09:05:33
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Maddy pisze:
    > Ilość głupot które ludzie tu wypisują, plus niedawny sondaż w którym 35%
    > zapytanych Polaków stwierdziło, ze Słońce krąży dookoła Ziemi powodują,
    > że żadne ludzkie skretynienie mnie nie zaskoczy.

    A ty twierdzisz, że to Ziemia krąży naokoło Słońca?

    pewno pamiętasz ze szkoły "Wstrzymał Słońce ruszył Ziemię polskie go
    wydało plemię", proponuje więc dokształcenie się na poważniejszych
    materiałach.

    To, czy Słońce czy Ziemia się kręci naokoło tego drugiego, zależy
    *wyłącznie* od tego, gdzie postawi się *obserwatora*.

    Kopernik "jedynie" wykazał, że jeżeli rozpatrzymy ruch planet względem
    Słońca (językiem współczesnej fizyki - obserwator stoi na Słońcu, a
    wówczas - Słońce jest nieruchome) to obliczenia ruchu planet radykalnie
    się upraszczają. Tylko tyle i aż tyle.

    andy_nek

  • 29. Data: 2010-04-12 07:37:44
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Ilość głupot które ludzie tu wypisują, plus niedawny sondaż w którym 35%
    > zapytanych Polaków stwierdziło, ze Słońce krąży dookoła Ziemi powodują,
    > że żadne ludzkie skretynienie mnie nie zaskoczy.

    Kogo oni się pytali???????????????????

    Skąd to w ogóle masz?

    --
    Pozdrawiam,