  • Date: Mon, 29 Mar 2010 11:05:33 +0200
    From: Andrzej Kłos <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uwierzyli złodziejowi, posadzili niewinnego

    Maddy pisze:
    > Ilość głupot które ludzie tu wypisują, plus niedawny sondaż w którym 35%
    > zapytanych Polaków stwierdziło, ze Słońce krąży dookoła Ziemi powodują,
    > że żadne ludzkie skretynienie mnie nie zaskoczy.

    A ty twierdzisz, że to Ziemia krąży naokoło Słońca?

    pewno pamiętasz ze szkoły "Wstrzymał Słońce ruszył Ziemię polskie go
    wydało plemię", proponuje więc dokształcenie się na poważniejszych
    materiałach.

    To, czy Słońce czy Ziemia się kręci naokoło tego drugiego, zależy
    *wyłącznie* od tego, gdzie postawi się *obserwatora*.

    Kopernik "jedynie" wykazał, że jeżeli rozpatrzymy ruch planet względem
    Słońca (językiem współczesnej fizyki - obserwator stoi na Słońcu, a
    wówczas - Słońce jest nieruchome) to obliczenia ruchu planet radykalnie
    się upraszczają. Tylko tyle i aż tyle.

    andy_nek