  • Data: 2015-10-13 05:04:59
    Temat: Re: utrata numeru telefonu stacjonarnego
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-12 o 22:17, t...@c...pl pisze:
    > Dziękuję za odpowiedź, jednak to nie z Orange jest problem...
    > Numer przeniosłem kiedyś z TP do T-Mobile kiedy jeszcze było Erą. Niedawno w wyniku
    swojego błędu T-Mobile rozwiązało za mną umowę a numer wrócił do sieci macierzystej
    czyli do Orange do puli wolnych numerów. Z T-Mobile miałem umowę na czas nieokreślony
    i numer chciałem przenieść na voipa. Teraz żeby odzyskać numer z umową na czas
    nieokreślony muszę podpisać umowę z Orange na czas nieokreślony (369 zł chyba) + coś
    koło 69 zł na jeden abonament zanim numer uda się zabrać z Orange. Pytanie moje czy
    jeśli się zdecyduję wyłożyć taką monetę to czy uda się na drodze sądowej uzyskac
    zwrot tej kwoty od T-Mobile.

    Znając życie to się ciesz że numer odzyskasz.
    Płać i płacz. Jeśli taki ważny jest. Szkoda zachodu.
    Ja przenosiłem numer TP, z umowy z Netią do Pleja.
    Miałem stracha ale się udało.
    Teraz płacę 1 zł abo za rozmowy odbierane a telefon działa nie tylko w
    określonej lokalizacji Ciiii :-)