    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uszkodzenie pojazdu i OC
    Date: Wed, 23 Nov 2011 11:20:32 +0100

    W dniu 2011-11-23 11:14, LUKAS pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jesli uderzylem w pojazd z własnej winy ( nie wyhamowalem bo sie
    > zagapiłem), to jak to potem jest? Idzie z mojego ubezpieczenia naprawa auta
    > poszkodowanego, mi lecą zniżki , ale czy moje auto tez bedzie naprawiane z
    > mojego ubezpieczenia?
    Auto które uszkodziłeś jest naprawiane z Twojego OC - i lecą Twoje
    zniżki, zwykle 10% przy pierwszej stłuczce. Twoje auto to Twój problem.
    Jeśli masz AC to możesz naprawiać z AC, jeśli nie masz to naprawiasz na
    własny koszt. W każdym razie nie z OC.

    Co do kosztów to zależy jak się dogadacie. Jeśli straty małe i
    poszkodowany zgodzi się na to, że mu zapłacisz to kwestia porównania tej
    kwoty do kwoty potencjalnie utraconej zniżki. Tylko że czasami prawdziwe
    szkody widać dopiero jak się rozbierze auto, np. zgniecioną podłogę czy
    przestawioną geometrię.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: