  • 21. Data: 2006-02-05 22:33:49
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osób bez ich zgody
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Kaja napisał(a):

    > No to fajnie panie od wykopalisk :-)
    > Akurat oglÄ?daĹ?am prawie wszystkie programy "Usterka" i nawet mieszkam blisko
    > TVN-u.

    Ty se wez wreszcie kodowanie ustaw kobieto!!

    Jacek

  • 22. Data: 2006-02-05 22:38:20
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    castrol napisał(a):

    > Ty se wez wreszcie kodowanie ustaw kobieto!!

    Ma ustawione. Poprawnie i zgodnie z normą.

    M.

  • 23. Data: 2006-02-05 22:41:12
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ma ustawione. Poprawnie i zgodnie z normą.

    utf-8 nie jest zadna norma

    Jacek

  • 24. Data: 2006-02-05 22:44:42
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:43e67d4c$1@news.home.net.pl castrol
    <j...@w...blumen.pl> pisze:

    > Ty se wez wreszcie kodowanie ustaw kobieto!!
    Nie pisz bzdur, nie ma co się czepiać - ma ustawione w miarę poprawnie.

    Jotte

  • 25. Data: 2006-02-05 23:28:25
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 05 Feb 2006 23:33:49 +0100, *castrol*
    <news:43e67d4c$1@news.home.net.pl> napisał(a)> TVN-u.

    > Ty se wez wreszcie kodowanie ustaw kobieto!!

    Przerzuciłam się na UTF-8 bo teraz w modzie i już od dawna dozwolone.
    Problem może być tylko dla tych co mają kiepskie czytniki, albo nie potrafia
    ich sobie skonfigurować.

    --
    Kaja

  • 26. Data: 2006-02-05 23:31:15
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 05 Feb 2006 23:33:49 +0100, *castrol*
    <news:43e67d4c$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > Ty se wez wreszcie kodowanie ustaw kobieto!!

    Zobacz co "narozrabiałeś" u siebie:
    Jeśli masz ISO 8859-2, to powinien być text-plain, a nie flowed.

    --
    Kaja

  • 27. Data: 2006-02-06 06:31:28
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Sun, 05 Feb 2006 16:06:46 +0100, Przemek R. napisał(a):

    > nie jestem pewny ale cos chyba mowil o zonie, nie pamietam to dawno
    > bylo, zreszta teraz nie wazne, to bylo tak oblesne ze koles musialby byc
    > uposledzony umyslowo by sie zgodzic na publikacje tego materału.

    Zgody na pewno wymagają. W tym przypadku rozmowa wyglądała pewnie tak:
    - Wyraża Pan zgodę na publikację.
    - Yyyyy.. chyba nie.
    - Ale kasę Pan dostanie.
    - Aaaaa, a ile?
    - Tyle i tyle...
    - O! Fajnie. Ale nie, nie zgadzam się. Żonaty jestem.
    - A to się wytnie.
    - Na pewno?
    - Tak. Proszę tylko podpisać standardowe wyrażenie zgody.
    - No dobra, jak wytniecie to podpisuję.

    No i podpisał... A oni nie wycieli. I nie ma świadków na to, że mieli
    wyciąć.

    3mcie się.

    Ps. Mnie bardziej zastanawia, dlaczego zdarzają się sytuacje, że ktoś
    wykona swoją robotę bardzo dobrze, szybko i w miarę tani, a jednak nie
    zgadza się na publikacje wizerunku i informacji.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 28. Data: 2006-02-06 07:38:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:thnclaf8j7hk.1pcguvegpivdj$.dlg@40tude.net...

> [...]
    > wykona swoją robotę bardzo dobrze, szybko i w miarę tani, a jednak nie
    > zgadza się na publikacje wizerunku i informacji.

    Może nie ufa telewizji, że nie zmontuje materiału w jakiś złośliwy sposób
    albo w przyszłości nie wykorzysta do ilustracji newsa o aferze
    kryminalnej,
    może ceni sobie prywatność, może pracuje na czarno, może jest to
    nauczyciel dorabiający po pracy jako rzemieślnik itp. itd.

  • 29. Data: 2006-02-06 08:09:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kaja wrote:

    > PrzerzuciĹam siÄ na UTF-8 bo teraz w modzie i juĹź od dawna dozwolone.

    Aha. Trendi i dżezi. Podobnie, jakm oherowe berety. Nosisz?

  • 30. Data: 2006-02-06 08:38:05
    Temat: Re: usterka w tvn a wykorzystanie wizerunku osĂłb bez ich zgody
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kaja [Mon, 6 Feb 2006 00:28:25 +0100]:

    > Przerzuciłam się na UTF-8 bo teraz w modzie i już
    > od dawna dozwolone.

    W zasadzie to nie jest. Tzn., owszem, praktycznie rzecz
    biorąc większości czytnikom wsio rawno, ale nie znaczy
    to bynajmniej że oficjalnie kodujemy już w UTF. Takiej
    formalnej zmiany jeszcze nie bylo i proszę mi tutaj nie
    rozsyłać niepotwierdzonych plotek ;)

    Kira

    --
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|