  • 1. Data: 2006-02-04 23:13:33
    Temat: Czy jest ustawowo ustalony czas na rozpatrzenie reklamacji ?
    Od: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>

    Hi..

    Zlozylem reklamacje w tpsa .. telefonicznie.. zostala przyjeta mam numer
    zgloszenia ale minelo juz sporo czasu (ponad miesiac) i nawet po tel.
    interwencjach ze nie dostalem odpowiedzi , dalej takowej nie mam.. czy moge
    w tej sytuacji wyslac pismo powolujac sie na to iz w takim to a takim
    terminie nie dostalem odpowiedzi i z jakiegos automatu reklamacja ma byc
    uznana.. jak takie pismo powinno wygladac i na co sie powolac .. thx za ew
    podpowiedzi..

  • 2. Data: 2006-02-05 09:14:53
    Od: "Cyberix" <r...@m...pl>

> [...]
    > takim terminie nie dostalem odpowiedzi i z jakiegos automatu reklamacja
    > ma byc uznana.. jak takie pismo powinno wygladac i na co sie powolac ..

    Reklamacje lepiej zgłaszać na piśmie...