  • 1. Data: 2006-02-04 23:58:32
    Temat: Czy komornik moze zajac kredyt studencki?
    Od: "Bert" <b...@i...pl>

    Witam
    Mam sprawe w sadzie o posiadanie programow komputerowych bez licencji(w
    sumie 68 tys zl).
    Jestem studentem zaocznym 3 roku i chcialbym wziac kredyt studencki, aby nie
    przerywac studiow.
    Moje ewentualne zarobki bedzie przejmowal komornik, wiec zastanawiam sie czy
    moze zajac takze kredyt studencji.
    W koncu to zrodlo dochodu, a jak jest w przypadku zasilku dla
    bezrobotnych("kuroniowka")??
    Szukam sposobu, aby sie uporac z ta kara i skonczyc 4 letnie studia
    inzynierskie.
    Dzieki za jakiekolwiek info.
    Pozdrawiam
    Bert

  • 2. Data: 2006-02-05 00:26:17
    Temat: Re: Czy komornik moze zajac kredyt studencki?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Bert" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sumie 68 tys zl).

    > Moje ewentualne zarobki bedzie przejmowal komornik, wiec zastanawiam sie

    A to jest sprawa karna czy cywilna?
    Jesli karna, to prawdopodobienstwo, ze w jej wyniku bedziesz musial zaplacic
    cos wiecej niz koszty postepowania i ew. niewielka grzywne sa znikowme.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-05 00:45:39
    Od: "Bert" <b...@i...pl>

    > A to jest sprawa karna czy cywilna?
    > Jesli karna, to prawdopodobienstwo, ze w jej wyniku bedziesz musial
    > zaplacic
    > cos wiecej niz koszty postepowania i ew. niewielka grzywne sa znikowme.

    karna, prokurator zrezygnowal z grzywny i kosztow postepowania
    teraz chodzi o obowiazek naprawienia szkody, te firmy ktore o to wystapia
    beda rozpatrywane
    moze uda sie cos przedawnic....
    nie wiem co dalej, jestem zalamany

  • 4. Data: 2006-02-05 08:27:35
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > karna, prokurator zrezygnowal z grzywny i kosztow postepowania
    > teraz chodzi o obowiazek naprawienia szkody, te firmy ktore o to wystapia
> [...]

    Nie wiem, jaka jest praktyka orzecznicza, niech ktos inny sie wypowie, czy
    firmy software'owe faktycznia skladaja wnioski w trybie art 46 kk i - jesli
    tak - to czy sady faktycznie zasadzaja im te abstrakcyjne kwoty, ktorych
    raz, ze fizycznie nie utracily -0 a 2, ze i tak by nie zyskaly, bo
    oskarzonego nie byloby stac na lkegalny zakup softu za taka kwote.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2006-02-05 10:05:17
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 5 Feb 2006 00:58:32 +0100, Bert napisał(a):

> [...]
    > bezrobotnych("kuroniowka")??
    > Szukam sposobu, aby sie uporac z ta kara i skonczyc 4 letnie studia

    Interesujące - czy możesz dać skany uzasadnienia bez danych osobowych na
    jakiej podstawie jest sprawa za samo posiadanie nielegalnego
    oprogramowania?

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-02-05 10:51:26
    Od: bluescreen <b...@w...pl>

    Bert napisał(a):

> [...]
    > sumie 68 tys zl).
    > Jestem studentem zaocznym 3 roku i chcialbym wziac kredyt studencki, aby nie

    W jaki sposób nałożyli Ci ową karę?
    Wpadłeś na p2p?
    Miałeś rewizję?
    Podziel się proszę szczegółami.

    Pozdr,

    blue

  • 7. Data: 2006-02-05 11:55:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Bert napisał(a):

    > karna,

    no to nie masz sprawy za posiadanie programow bez licencji(lamanie
    licencji) a za uzyskanie programow od osoby nieuprawnionej. Tak na
    marginesie.

    P.

  • 8. Data: 2006-02-05 19:58:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Bert [###b...@i...pl.###] napisał:

    Nie widzę żadnych przeciwwskazań w prawie do jego zajęcia. inna
    sprawa, ze jak we wniosku kredytowym napiszesz (a jest chyba taka
    rubryka), że masz dług w wysokości 68.000 zł, to raczej kredytu tego
    nie dostaniesz. Jak nie napiszesz, to popełnisz kolejne przestępstwo -
    297 kk.

  • 9. Data: 2006-02-06 15:23:03
    Od: "Bert" <b...@i...pl>

> [...]
    > rubryka), że masz dług w wysokości 68.000 zł, to raczej kredytu tego
    > nie dostaniesz. Jak nie napiszesz, to popełnisz kolejne przestępstwo -

    Nie ma mowy o przestepstwie, bo wniosek skladalem w pazdzierniku 2005 i
    sprawa karna nadal sie toczy, i jeszcze potrwa.
    Narazie nie mam wyroku.
    Kredyt zaciagam na dalsza nauke, poniewaz nie mam pracy. Jesli komornik mi
    go zabierze to nie pracujac nie mam z czego splacac kary.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-02-06 15:32:55
    Od: "Bert" <b...@i...pl>

    Użytkownik "bluescreen" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W jaki sposób nałożyli Ci ową karę?
    > Wpadłeś na p2p?
    > Miałeś rewizję?
    > Podziel się proszę szczegółami.
    > Pozdr,
    > blue

    Kolega (sasiad) popelnil oszutswo na allegro, podczas przeszukania policja
    zawitala tez do mojego mieszkania, bo mamy razem udostepniony net. Zabrali
    mi dysk do analizy i plyty cd.
    W poscie wyzej przepisalem postawione zarzuty.