  • 11. Data: 2005-03-19 14:26:40
    Temat: Re: urzednik
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    chemikpriv1 wrote:

    > powiem ci szczerze - ze nie wydaje mi sie zebys chcial, zeby panstwo nie
    > trzymalo ŁAPKI na niektorych sprawach - na pewno.

    Na niektórych tak.
    Ale akurat w tym przypadku już raczej nie trzyma.

  • 12. Data: 2005-03-19 14:39:40
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Beniamin napisał(a):

    > [...]
    >

    > To ja Ci podrzuce jeszcze trochę takich doniesień. Na moim osiedlu jest z10
    > kiosków. I zauważyłem, że rano pracuje w każdym z nich tylko jedna osoba. Co
    > więcej, w sklepiku z pieczywem, który mam pod nosem także pracuje tylko
    > jedna osoba na raz. Bezprawie, po prostu bezprawie. A co będzie jak kioskarz
    > zasłabnie? Albo sklepikarza napadną? Że już nie wspomnę o pani w budce z
    > zapiekankami i o panu w kantorze :P

    A co wtedy jak w budcie będzie dwóch pracowników i jeden napadnie na
    drugiego? POtrzebny jest trzeci pracownik by ich pilnował. No ale jak
    dwaj postanowią pobic trzeciego, to potrzebny jest czwarty pracownik,
    żeby wyrównać szanse, zeby było co najmniej dwóch na dwóch, no ale jak
    tych trzech postanowi pobic tego jednego...

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 13. Data: 2005-03-20 01:24:15
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > No sluchaj drogi kolego - musimy rozgraniczyc tutaj mala (jednoosobowa - z
    > tych co wymianiles) firme prywatna od bardzo duzej spolki z kapitalem
    > skarbu anstwa (chociaz nie wiem do konca - bo nigdy mnie to nie
    > interesowalo), ktora nie moze sobie lekcewazyc pewnych artykulow
    > prawnych - i wlasnie takiego poszukuje.

    Pewnie nie lekceważy, bo takich po prostu nie ma. Zresztą pracownik kantoru
    jak podejrzewam ma dużo więcej powodów do obaw i jakoś nikomu nie wydaje się
    stosowne protestować w jego obronie.

  • 14. Data: 2005-03-20 02:25:20
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Otto Falkenstein [Sat, 19 Mar 2005 15:39:40 +0100]:

> [...]
    > żeby wyrównać szanse, zeby było co najmniej dwóch na dwóch, no ale jak
    > tych trzech postanowi pobic tego jednego...

    No i przez Ciebie oplulam kawa monitor...

    Kira

  • 15. Data: 2005-03-20 08:54:11
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Masa kantorów tak pracuje.
    JaC

    > Czy jest czy nie jest, to raczej niebezpieczne.
    > W przypadku napadu nie ma szans na jakakolwiek pomoc/obrone, a na dodatek nie ma
    tez zadnego swiadka, ktory taki napad
    moglby potwierdzic ....

  • 16. Data: 2005-03-20 10:05:47
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 20 Mar 2005 03:25:20 +0100,
    Kira <c...@e...pl> screamed:

    > No i przez Ciebie oplulam kawa monitor...

    A i rozwiazanie jest dosyc proste - upchnac tylu ludzi do kiosku, zeby
    zaden z nich nie mogl ruszyc rekami. Tylko po co wtedy komu tak kiosk...
    (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 11:05:04 user up 10556 days, 23:00, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    A bisexual is a man who likes girls as well as the next fellow.

  • 17. Data: 2005-03-20 15:08:10
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Artur M. Piwko [Sun, 20 Mar 2005 10:05:47 +0000 (UTC)]:

    > A i rozwiazanie jest dosyc proste - upchnac tylu ludzi
    > do kiosku, zeby zaden z nich nie mogl ruszyc rekami.
    > Tylko po co wtedy komu tak kiosk...
    > (-;

    No dobra, obaj dostaniecie fakture za czyszczenie ;P

    Swoja droga, temat wydaje mi sie dosc dziwaczny -- czemu niby
    panstwowa ustawa mialaby regulowac zasady bezpieczenstwa dla
    roznego rodzaju firm?...

    Kira

  • 18. Data: 2005-03-20 18:21:17
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Bo coś tam chyba reguluje, jak wymaganą ochronę przy przewozie jakichśtam wartości...
    JaC

  • 19. Data: 2005-03-21 00:49:05
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: 666 [Sun, 20 Mar 2005 19:21:17 +0100]:

    > Bo coś tam chyba reguluje, jak wymaganą ochronę przy
    > przewozie jakichśtam wartości...

    A to prawo reguluje? Mi sie caly czas wydawalo, ze to jest
    po prostu oczywste i nikt o zdrowych zmyslach nie pozwoli,
    zeby jego ciezko zarobione ilestam-set-tysiecy szlajalo sie
    po miescie w torebce pani Zosi...

    Serio reguluje? Podrzuc te przepisy, az ciekawa jestem :)

    Kira

  • 20. Data: 2005-03-21 11:38:07
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 20 mar o godzinie 16:08, na pl.soc.prawo, Kira napisał(a):

    > Swoja droga, temat wydaje mi sie dosc dziwaczny -- czemu niby
    > panstwowa ustawa.........

    A są *prywatne* ustawy? :P

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --