  • 1. Data: 2003-01-24 16:58:57
    Temat: urlop szkolny z pracy
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    witam

    slyszalem, ze podobno mozna wystapic do swojego pracodawcy o tzw urlop
    szkolny, brany na czas egzaminow, lub po prostu potrzebny na nauke itd, z
    powodu tego ze uczylem sie zanim zaczolem prcowac tu gdzie teraz pracuje :)
    pracodawca nie ma obowiazku udzieleni mi go ale przy odrobinie dobrej woli
    moze to zrobic, wymiar tego urlopu z tego co slyszalem wynosi okolo 20 dni

    moze ktos wie cos wiecej na ten temat, jakies paragrafy ewentualnie
    najlepiej linki w sieci gdzie bede mogl przeczytac to co nalezy :)
    bede pisal niedlugo podanie o taki urlop i chcialbym podeprzec sie
    odpowiednim paragrafem

    dzieki z gory i pozdrawiam
    SzerszeN

  • 2. Data: 2003-01-24 17:51:41
    Temat: Re: urlop szkolny z pracy
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

> [...]
    > najlepiej linki w sieci gdzie bede mogl przeczytac to co nalezy :)
    > bede pisal niedlugo podanie o taki urlop i chcialbym podeprzec sie

    Może to Ci się przyda:
    Rozp. Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z
    dnia 12 października 1993r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia
    kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych. Dz. U. nr 103,
    poz. 472 z 1993r.

    pozdr.:)
    nemo

  • 3. Data: 2003-01-24 18:07:42
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

> [...]
    > dnia 12 października 1993r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia
    > kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych. Dz. U. nr 103,

    a tutaj jest tekst w sieci: http://www.edukacja-bhp.pl/290.html

    :)
    nemo

  • 4. Data: 2003-01-24 21:49:58
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl>

    Użytkownik "kapitan NEMO" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    Socjalnej

    > a tutaj jest tekst w sieci: http://www.edukacja-bhp.pl/290.html

    wielkie dzieki, to wlasnie to o co mi chodzilo
    pozdrawiam

    SzerszeN