  • 1. Data: 2003-01-24 15:14:41
    Temat: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    Moja gosposia twierdzi, że zwolnienie dyscyplinarne dotyczy tylko jednej
    kategorii pracowników - mianowanych, z uwagi na wysoki stopień
    podporządkowania służbowego. I że nie jest to to samo, co zwolnienie w
    trybie art. 52.
    W kp nie doczytałem się niczego "za" ani "przeciw".
    Czy to prawda? Może jakiś link lub literatura?

    pozdr.:)
    nemo

  • 2. Data: 2003-01-24 15:20:05
    Temat: Re: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: Piotr Zet <a...@a...hidden>

    Recently kapitan NEMO wrote:
> [...]
    > kategorii pracowników - mianowanych, z uwagi na wysoki stopień
    > podporządkowania służbowego. I że nie jest to to samo, co zwolnienie w

    To widze taka gosposia co to "żadnej pracy się nie boi" ;-)

    --
    Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
    "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

  • 3. Data: 2003-01-24 15:30:21
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 24 Jan 2003 16:14:41 +0100, "kapitan NEMO"
    <b...@w...pl> zakodował:

    >W kp nie doczytałem się niczego "za" ani "przeciw".
    >Czy to prawda? Może jakiś link lub literatura?

    A znalazłeś w KP słowo "dyscyplinarnie"?
    Potocznie takiego określenia używa się do rozwiązania umowy na
    podstawie art. 52 KP

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-01-24 15:55:54
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > A znalazłeś w KP słowo "dyscyplinarnie"?
    No właśnie nie znalazłem.
    > Potocznie takiego określenia używa się do rozwiązania umowy na
    > podstawie art. 52 KP
    ale podobno to nie to samo....

    pozdr.
    nemo

  • 5. Data: 2003-01-24 15:57:39
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > To widze taka gosposia co to "żadnej pracy się nie boi" ;-)
    Skończyła studia prawnicze na UŚ - ale to historia dłuuuga, skomplikowana i
    trochę NTG :-)

    nemo

  • 6. Data: 2003-01-24 21:30:26
    Temat: Odp: Zwolnienie dyscyplinarne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kapitan NEMO <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0rl8f$7c2$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > trybie art. 52.
    > W kp nie doczytałem się niczego "za" ani "przeciw".

    dyscyplinarne zwolnienie dot.pracowników mianowanych,których nie można
    zwolnić bezpośrednio na podst.art.52 k.p ...
    do takiego zwolnienia powoluje sie komisje dyscyplinarną i zastosowanie tu
    mają odrębne przepisy dot.określonej grupy zawodowej patrz. art.76 i 298 k.p

    Sandra

  • 7. Data: 2003-01-24 21:47:30
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

> [...]
    > mają odrębne przepisy dot.określonej grupy zawodowej patrz. art.76 i 298

    Bardzo dziękuję, Sandro. Jednak moja gosposia (z której konta pocztowego
    korzystam :-) ma rację.
    A gdzie mógłbym coś więcej o tym poczytać? Jakiś link, jakaś książka..?

    pozdr.
    nemo

  • 8. Data: 2003-01-24 21:53:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kapitan NEMO <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0sc91$b7v$...@n...tpi.pl...
    > Bardzo dziękuję, Sandro. Jednak moja gosposia (z której konta pocztowego
    > korzystam :-) ma rację.
    > A gdzie mógłbym coś więcej o tym poczytać? Jakiś link, jakaś książka..?

    mam być szczera to posiadam tylko k.p a mianowanie odnosi sie do różnych
    grup zawodowych a tym samym podobnie to wyglada z małymi niekiedy różnicami
    biorąc pod uwagę nauczycieli mianowanych,pracowników służb więziennych czy
    innych /w wojskowości, służbie zdrowia/ ...wiele grup zawodowych chyba
    wystarczy cos w przeglądarce wpisać a pewnie na jakąs grupe zawodową trafisz

    Sandra