  • 1. Data: 2006-06-09 08:13:08
    Temat: umowa notarialna i spadek - bardzo prosze o pomoc
    Od: Mrqs <m...@o...pl>

    Witam,

    Bardzo prosze o pomoc i uswiadomienie mnie w sprawie :)

    Sytuacja wyglada tak:

    Jest pewien spadek, o ktory walcza 3 odoby: A,B i C. Sprawa jest juz w
    II instancji i oczekuje na wyrok.

    W tym czasie pan A znalazl sobie nabywce - pana D - i sporzadzil
    notarialna umowe o zbyciu 30% roszczen (roszczenia sa prawidlowe tzn.
    zapewnione testamentowo a poza tym pan D godzi sie poniesc ryzyko gdyby
    okazalo sie, ze spadek nie nalezy sie jednak panu A) na rzecz pana D.

    I teraz pytanie: czy w takiej sytuacji cala sprawa nie bedzie toczyla
    sie od poczatku, gdyz powstala nowa strona sporu - pan D?

    Bardzo prosze o odpowiedz lub jakas rade gdzie moglbym ją szybko znalezc.

    z gory dziekuje

    Mrqs

  • 2. Data: 2006-06-09 14:26:45
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Mrqs napisał(a):
    > I teraz pytanie: czy w takiej sytuacji cala sprawa nie bedzie toczyla
    > sie od poczatku, gdyz powstala nowa strona sporu - pan D?

    Nie, nie będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin