  • Data: 2009-08-19 07:47:19
    Temat: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Od: 1 krok do wolności <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czemu myślisz że polskie prawo jest w tym
    > zakresie jakieś wyjątkowe? W każdym systemie prawnym
    > można sobie toczyć bezpodstawne procesy.

    Być może tak to zabrzmiało, że wybiórczo traktuję
    nasze prawo. Za granicą pewnie jest tak samo albo
    gorzej.
    Chociaż zdarzająsię wyjątki ...mieszkałem ponad pół
    roku z Londynie jeszcze przed 2004 rokiem i muszę
    stwierdzić, że nie było tam takich podstawowych
    problemów jak w Warszawie. Firmy remontujące ulice w
    stolicy robiły to w ciągu jednej nocy (kto nie chodził
    w nocy po ulicy to nawet się nie zorietował, że były
    jakieś prace wykonywane) nie jak tutaj rozkopią i
    przejdą na inną budowę albo wykorzystają błędnie
    skonstruowaną umowę by przestać pracować. Policji tam
    nie uświadczysz na ulicach jak w Warszawie, ale gdy
    coś się zaczyna dziać to po 5 minutach masz 3
    radiowozy. To są tylko przykłady, może nie w
    temacie..lecz jak dla mnie demonstrują wyraźnie
    ogromne róznice w interpretacji prawa przez
    społeczeństwo i władze. Tam po prostu albo prasa ma
    związane ręce albo tyle tego dziadostwa się nie dzieje
    na codzień. Takie moje spostrzeżenia ale pewnie masz
    inne...no i dobrze nudno by było mieć takie same.