  • Data: 2007-08-21 18:11:57
    Temat: Re: udostepnianie internetu
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 21 Aug
    2007 19:33:11 +0200, szomiz zeznał(a):

    > A prywatnie uwazam, ze powinno byc jak z samochodem: nie potrafisz
    > powiedziec kto nim jechal w czasie popelnienia wykroczenia - odpowiadasz
    > osobiscie.

    przecież to nieprawda.
    tylko mi nie pisz, że szwagra za to skazali, bo znam szwagra którego sąd
    uniewinnił, choć policja bardzo chciala skazania.
    Tak bardzo, że nawet wystawiła mandat Sp. j (to nie pomyłka) ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911