  • Data: 2007-08-21 18:25:32
    Temat: Re: udostepnianie internetu
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:fafa3s$cbn$1@news.onet.pl...

    > geniusz... rodzina i znajomi też?

    Rodzina - nie. Znajomi - niektorzy tak.

    BTW: mozna merytorycznie? Najchetniej _nie_z_pozycji_ uzytkownika, ktoremu
    TEPSA wycina by default pewien zakres ruchu, i ktory nie musi ponosic
    kosztow generowanych przez przyglopuw klikajacych we wszystko co sie pokaze
    na ekranie?

    Bo ja patrze na zagadnienie z pozycji czlowieka, ktory potrzebuje do
    szczescia symetrycznego 0.5 Mbps, jednak ze wzgledu na debili (nie traktuj
    osobiscie!), ktorzy nie potrafia sie poslugiwac komputerem placi za cztery
    razy tyle (bo to sie okazalo optymalne ze wzgledu na oszczedzanie czasu na
    administracje).

    Spuszczanie (jego proby rowniez!) paliwa z baku samochodu pewnie jest
    wykroczeniem/przestepstwem. Usilowanie wykorzystywania moich zasobow do
    prywatnych celow nie?

    sz.