  • Data: 2007-08-21 18:30:12
    Temat: Re: udostepnianie internetu
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:fafan1$1eme$1@news2.ipartners.pl...

    > Ale to jest naprawdę tylko i wyłacznie Twój problem. Internet jest takim
    > samym narzedziem jak młotek czy wiertarka i nie widzę powodów, dla których
    > miałbym popierać pomysły rodem z KGB czy obecnie NSA/CSS.

    To nie jest moj problem. A przynajmniej nie powinin byc.

    Pakiety przychodza. I nawet jak nie obdpowiadam im (mimo, ze ZTCP
    powinienem) RST, to jednak JA place za transfer.

    Ciagnac analogie: jest sasiad, ktory bardzo chce pozyczyc Twoj mlotek czy
    wiertarke. Za kazdym razem kiedy przychodzi mowisz mu: NIE. A on przychodzi
    dalej. W dzien, w nocy. Co wiecej, rozpowiada znajomym, ze pod Twoim adresem
    mozna mlotek i wiertarke pozyczyc.

    sz.