  • Data: 2007-08-21 18:25:46
    Temat: Re: udostepnianie internetu
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szomiz pisze:

    > Wybacz, ale mam dosc idiotow, ktorzy przez swoja glupote umozliwiaja
    > generowanie ruchu, ktory zapycha mi wazne lacza. Jezeli sa za glupi na
    > korzystanie z komputera - niech se kupia maszyne do pisania i kredki.

    Ale to jest naprawdę tylko i wyłacznie Twój problem. Internet jest takim
    samym narzedziem jak młotek czy wiertarka i nie widzę powodów, dla
    których miałbym popierać pomysły rodem z KGB czy obecnie NSA/CSS.

    Tak przy okazji to ci panowie są na tyle głupi, że nie widzą możliwości
    do dokonywania przestępstw innymi środkami, równie powszechnie dostępnymi.

    M.