  • 1. Data: 2007-07-27 22:18:10
    Temat: uciążliwy sąsiad co zrobić
    Od: "grygooor" <g...@t...pl>

    witam, jestem właścicielką działki o przeznaczeniu budowlanym z
    dopuszczeniem nie uciążliwych usług. Na nieszczęście graniczący ze mną przez
    płot sąsiad na terenie swojej posesji (nie mając zgłoszonej tam tego typu
    działlności) naprawia tiry (ciągłe przejazdy, hałas, spaliny). Co mogę
    zrobić? Dziękuję wszystkim, którzy wykażą zainteresowanie moim problemem.

    pozdrawiam

    A.

  • 2. Data: 2007-07-27 23:15:40
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad co zrobić
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "grygooor" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego typu działalności) naprawia tiry (ciągłe przejazdy, hałas, spaliny).
    > Co mogę zrobić? Dziękuję wszystkim, którzy wykażą zainteresowanie moim

    Powiadomić Straż Miejską, bo najpewniej narusza tym regulamin utrzymania
    czystości w mieście.

  • 3. Data: 2007-07-28 09:08:30
    Od: NowY <n...@g...pl>

    grygooor pisze:
> [...]
    > działlności) naprawia tiry (ciągłe przejazdy, hałas, spaliny). Co mogę
    > zrobić? Dziękuję wszystkim, którzy wykażą zainteresowanie moim problemem.

    Możesz w UM zgłosić że tam jest prowadzona działalność, ktoś powinien
    się tym zainteresować, to będzie to już podatek od DG a nie od
    nieruchomości.

  • 4. Data: 2007-07-28 09:46:17
    Od: Kuba <c...@o...pl>

    grygooor pisze:
> [...]
    > działlności) naprawia tiry (ciągłe przejazdy, hałas, spaliny). Co mogę
    > zrobić? Dziękuję wszystkim, którzy wykażą zainteresowanie moim problemem.

    Możesz wezwać delikwenta do zaprzestania naruszania twojej własności w
    postaci "produkowania" hałasu, który jest nadmiernie uciążliwy i
    uniemożliwia ci spokojne korzystanie ze swojej nieruchomości.
    Najprawdopodobniej gość się tym nie przejmie więc pozostaje ci złożenie
    pozwu do sądu z powyższego powodu. Podstawą prawną w tym przypadku
    będzie art 222 par. 2 w zw. z art 144 kc

  • 5. Data: 2007-07-28 11:40:19
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > Możesz w UM zgłosić że tam jest prowadzona działalność, ktoś powinien
    > się tym zainteresować, to będzie to już podatek od DG a nie od
    > nieruchomości.

    Tzn. jeśli klient prowadzi firmę transportową i ma kilka swoich ciężarówek,
    to już nie może ich naprawiac we własnym zakresie na terenie swojej
    posesji????

  • 6. Data: 2007-07-28 13:08:04
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > typu działlności) naprawia tiry (ciągłe przejazdy, hałas, spaliny). Co
    > mogę zrobić? Dziękuję wszystkim, którzy wykażą zainteresowanie moim

    Kupić większą działkę.

  • 7. Data: 2007-07-28 18:08:57
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    > Tzn. je?li klient prowadzi firm? transportow? i ma kilka swoich
    > ci??arówek,
    > to ju? nie mo?e ich naprawiac we w?asnym zakresie na terenie swojej
    > posesji????

    1 popraw kodowanie
    2 napisano wyraznie nie prowadzi tam DG

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

  • 8. Data: 2007-07-28 19:10:49
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > 1 popraw kodowanie

    Z chęcią poprawię, niestety jestem lamą komputerową i niemam pojecia jak....

    > 2 napisano wyraznie nie prowadzi tam DG

    Napisano wyraźnie i można się domyśleć, że nie prowadzi DG którą jest
    warsztat samochodowy czy coś w tym stylu. Natomiast nie wiadomo, czy facet
    nie naprawia własnego taboru prowadząc DG, którą jest transport
    międzynarodowy. Takiego szyldu na posesji nie musi mieć.

    Znam identyczną sytuację. U kumpla na przeciwko jego posesji wciąż
    stoją/podjeżdżają/ są naprawiane ciągniki siodłowe. W tym przypadku wiem
    konkretnie, bo obydwu znam, że koleś prowadzi DG - transport międzynarodowy
    a na posesji naprawia we własnym zakresie swoje ciężarówki. Niema żadnego
    szyldu i dla postronnej osoby może to tak wyglądać, jakby "Kowalski"
    naprawiał ludziom na lewo.

  • 9. Data: 2007-07-29 20:50:09
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm>

> [...]
    > typu działlności) naprawia tiry (ciągłe przejazdy, hałas, spaliny). Co
    > mogę zrobić? Dziękuję wszystkim, którzy wykażą zainteresowanie moim

    Dać mu spokój, niech człowiek się dorobi, wtedy poproś go aby zbudował
    bariery dźwiękoszczelne.