  • Data: 2018-10-30 15:01:41
    Temat: Re: uciążliwa sąsiadka
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin pisze:

    > Brzeszcze Jawiszowice to znana w całym świecie stacja węzłowa, przeto
    > zupełnie nie jestem zaskoczony, że PKP Intercity skierowało Chopina na tak
    > znakomite tory, a i postój we Włoszczowie Północ jest zupełnie naturalny,
    > zważywszy wkład gosiewszczyzny do PKB całej Polski.

    No to mam stare informacje. Po zmianie w grudniu 2017 nie zatrzymywał
    się we Włoszczowej i w Warszawie Centralnej był o 9:11, a tu patrzę...
    Włoszczowa Północ jak byk i... na Centralnym o 9:37. Może poseł
    Gosiewska raz na miesiąc dojeżdża pociągiem do stolicy, to i postój też
    musi być. "Słuszną linię ma nasza partia".

    XXI w., czas przejazdu pociągiem między dwoma stolicami krajów UE
    wydłużyli o 33%.