  • Data: 2018-10-30 14:31:34
    Temat: Re: uciążliwa sąsiadka
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Oct 2018 14:03:18 +0100, Andrzej Kłos napisał(a):

    > W pamiętnym roku 2017 - roku, w którym pani Szydło miała wypadek w
    > Oświęcimiu - zmieniono w grudniu rozkład PKP (jak co roku zresztą) i po
    > cichu przemycono w nim zmianę trasy międzynarodowego pociągu CHOPIN
    > relacji Wiedeń-Warszawa, przez co pociąg ten nie jedzie 8 i pół godziny
    > tylko 11 i pół. Dzień w dzień pasażerowie tego pociągu mają do tyłu 3
    > godziny. Zgadnijcie (ci co nie pamiętają o tej zmianie) przez jaką
    > stację jedzie obecnie ten międzynarodowy pociąg? Bo zmiana ta
    > spowodowała, że omija prowincjonalną stację Katowice, ale za to
    > zatrzymuje się w .............?

    Brzeszcze Jawiszowice to znana w całym świecie stacja węzłowa, przeto
    zupełnie nie jestem zaskoczony, że PKP Intercity skierowało Chopina na tak
    znakomite tory, a i postój we Włoszczowie Północ jest zupełnie naturalny,
    zważywszy wkład gosiewszczyzny do PKB całej Polski.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl