  • 1. Data: 2003-07-31 17:50:36
    Temat: ubezpieczenie zdrowotne
    Od: alija<r...@o...pl>

    Jestem zatrudniona na umowę zlecenie - umowa jest roczna, wypłatę

    otrzymuję co kwartał. Mam odprowadzane składki na ubezpieczenie

    zdrowotne, przy czym kwota kwartalna wynosi 300 zł brutto (1200 zł

    rocznie). Czy jestem ubezpieczona - bo czytałam coś nt. minimalnej

    podstawy i juz za bardzo nie jestemm pewna...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-07-31 19:42:40
    Temat: Re: ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | otrzymuję co kwartał. Mam odprowadzane składki na ubezpieczenie
    | zdrowotne, przy czym kwota kwartalna wynosi 300 zł brutto (1200 zł

    Jesteś.

    Andrzej K.