  • 1. Data: 2003-07-31 16:46:55
    Temat: hodowla konopii nieindyjskich
    Od: adrin <a...@i...pl>

    witam,
    czy w polsce zakazana jest hodowla konopii nieindyjskich(zwyczajnych,
    przemyslowych czy jak im tam). wlasnie mi takie cos rosnie na balkonie i
    nie wiem co z tym fantem zrobic...

  • 2. Data: 2003-07-31 16:52:55
    Temat: Re: hodowla konopii nieindyjskich
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    Ponoć hodowla konopi siewnej nie jest nielegalna (zawiera naprawde
    niewielkie ilości THC) ,a w prawie są określone jakie mogą być ilości tego w
    związku w roślinie... ale nie wiem czy czasem na hodowle konopi nie jest
    potrzebne zezwolenie jakieś ,albo coś takiego....

  • 3. Data: 2003-07-31 17:19:27
    Od: "newbie" <N...@p...fm>

    Użytkownik "adrin" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > czy w polsce zakazana jest hodowla konopii nieindyjskich(zwyczajnych,
    > przemyslowych czy jak im tam). wlasnie mi takie cos rosnie na balkonie i
    > nie wiem co z tym fantem zrobic...
    Zetnij, ususz, spal :P

  • 4. Data: 2003-07-31 17:44:36
    Od: adrin <a...@i...pl>

    "newbie" <N...@p...fm> wrote in

    > Zetnij, ususz, spal :P
    nie pale :)
    hoduje na nasiona dla kanarka :)

  • 5. Data: 2003-07-31 17:48:02
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    > nie pale :)
    > hoduje na nasiona dla kanarka :)

    Taa... a ja sobie zaczne hodować by zrobić materiał na spodnie... ;)

  • 6. Data: 2003-08-01 18:47:54
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "adrin" napisał w wiadomości

    > czy w polsce zakazana jest hodowla konopii nieindyjskich(zwyczajnych,
    > przemyslowych czy jak im tam). wlasnie mi takie cos rosnie na balkonie i
    > nie wiem co z tym fantem zrobic...

    W Polsce jest zabroniona uprawa konopi poza
    włóknistymi (trzeba mieć zezwolenie ).
    Za nielegalną uprawę konopi włóknistych grozi grzywna.

    ______
    Robert