  • 1. Data: 2003-07-31 14:40:50
    Temat: Brak potwierdzenia z Urzędu Skarbowego (!)
    Od: "Artur" <u...@p...onet.pl>

    Witam,
    Dzisiaj byłem w urzędzie skarbowym zarejestrować się jako płatnik VAT + KPIR.

    W całym zamieszaniu nie uświadomiłem sobie w porę że nie otrzymałem od nich
    żadnego (!) dokumentu świadczącego o mojej obecności i złożeniu dokumentów.
    Ponoć skarbowy przysyła informację o wpisie do ewidencji VAT, jednakże nie jest
    do tego zobowiązany.

    Poważnie obawiam się o porządek panujący w urzędzie i sytuację gdyby złożone
    dokuemnty (NIP-1, VAT-R) zgineły.

    Czy ktoś z Państwa spotkał się z podobnych problemem? Z góry dziękuję za
    odpowiedź

    Artur / Warszawa u...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-07-31 15:23:49
    Temat: Re: Brak potwierdzenia z Urzędu Skarbowego (!)
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Artur <u...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > W całym zamieszaniu nie uświadomiłem sobie w porę że nie otrzymałem
    > od nich żadnego (!) dokumentu świadczącego o mojej obecności i złożeniu

    Proponuję przejść się jeszcze raz do US i poprosić grzecznie panią, by
    skserowała dokumenty które się złożyło. Jeśli trafi się na miłą, to zrobi to
    bez problemu.

    Generalnie zasada jest taka: każdy dokument składany do US i ZUS trzeba
    sobie skserować, a przy składaniu dokumentu prosić o potwierdzenie na kopii.
    Robią to bez problemu, a przynajmniej po kilku miesiącach wie się co się
    złożyło, w dodatku ma się zabezpieczenie na wypadek gdyby urzędowi dokument
    zginął.

    Pozdr.,