  • 1. Data: 2005-08-28 08:03:01
    Temat: tytul doktora = wieksza emerytura?
    Od: "p" <l...@o...pl>

    witam
    uslyszalem ostatnio ze osoby ktore maja tytul doktora beda otrzymywac
    wieksza emerytura.
    czy to jest prawda?

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-08-28 08:48:27
    Temat: Re: tytul doktora = wieksza emerytura?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "p" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > uslyszalem ostatnio ze osoby ktore maja tytul doktora beda
    > otrzymywac
    > wieksza emerytura.
    > czy to jest prawda?

    Hehehe, chcialbym, ale nie sadze aby to byla prawda. W tych wzorkach
    do obliczania wysokosci swiadczenia, nie ma niestety
    sparametryzowanego wyksztalcenia (chyba ze rzeczywiscie sie cos
    zmienilo w ostatnich miesiacach)...

    marekz

  • 3. Data: 2005-08-28 08:54:35
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obliczania wysokosci swiadczenia, nie ma niestety sparametryzowanego
    > wyksztalcenia (chyba ze rzeczywiscie sie cos zmienilo w ostatnich

    Tytul nie, pracownik naukowy tak... generalnie naukowcy na etatach
    uniwersyteckich odprowadzaja nizsze podatki i w konsekwencji podstawa
    ozusowania jest wyzsza.

    pozdrawiam Maver

  • 4. Data: 2005-08-28 09:20:53
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tytul nie, pracownik naukowy tak... generalnie naukowcy na etatach
    > uniwersyteckich odprowadzaja nizsze podatki i w konsekwencji
    > podstawa ozusowania jest wyzsza.

    Praktyka raczej nie potwierdza tego za bardzo. Wiekszosc rzeczywistych
    przychodow przerzuca sie na umowy o dzielo, wzglednie do grantow,
    wlasnie aby byly jak najmniej ozusowane.
    Zreszta pytajacemu chodzilo chyba, o jakis parametr we wzorkach, bo co
    to za zysk, ze najpierw zaplaci sie zusowi "wiecej", a potem on jedna
    druga z tego "wiecej", laskawie odda w formie emerytury. No chyba, ze
    ktos nie patrzy czy mu sie to finansowo oplaca czy nie, a tylko chce
    cos tam dostawac jalmuzny w przyszlosci od panstwa.

    marekz

  • 5. Data: 2005-08-28 09:45:30
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 28 Aug 2005 10:03:01 +0200, p napisał(a):

    > witam
    > uslyszalem ostatnio ze osoby ktore maja tytul doktora beda otrzymywac
    > wieksza emerytura.
    > czy to jest prawda?

    tak ale pod warunkiem ze jest górnikiem - niekoniecznie doktorem.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-08-28 15:39:18
    Od: "p" <l...@o...pl>

    rzeczywiscie wyrazilem sie niezbyt precyzyjnie - chodzi mi o to czy osoba z
    tytulem doktora ma jakis specjalny dodatek do swiadczenia emerytalnego?
    (czyli dostaje emeryturke jakas tam + np. 20pln dodatek za tytul doktora)

  • 7. Data: 2005-08-28 16:05:21
    Od: "Supervisor" <s...@o...pl>

    > uslyszalem ostatnio ze osoby ktore maja tytul doktora beda otrzymywac
    > wieksza emerytura.
    > czy to jest prawda?

    Na pewno nie, bo nie ma czegoś takiego jak tytuł doktora, jest za to stopień
    naukowy doktora.

  • 8. Data: 2005-08-28 19:07:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    Będą otrzymywać wyższe świadczenie tylko o tyle, o ile stopień naukowy
    zwiększa ich dochód.

  • 9. Data: 2005-08-29 10:03:07
    Od: "p" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Supervisor" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na pewno nie, bo nie ma czegoś takiego jak tytuł doktora, jest za to
    > stopień naukowy doktora.

    czepialski ;)

    pozdrawiam