1. Data: 2005-08-27 21:01:19
Temat:Maszyny rolnicze na drodze publicznej
Od:alka <t...@n...podam> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów.
W okresie letnim na drogach można często spotkać jadący kombajn, czy
inne "ustrojstwo", nie posiadające tablic rejestracyjnych. Zakładam
więc, że pojazd ten nie posiada też "dowodu rejestracyjnego" z ważnymi
badaniami technicznymi, które są podstawą do porusznia się pojazdów po
drogach publicznych.
Nie chodzi o przejazd w poprzek drogi, ale o poruszanie się nią, przez
kilka, kilkanaście kilometrów - czy to zgodne z Kodeksem? Jeśli nie,
to czy widzieliście kiedykolwiek, aby policjant interweniował?
Pozdrowienia.

2. Data: 2005-08-28 05:09:37
Temat:Re: Maszyny rolnicze na drodze publicznej
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alka" <t...@n...podam> napisał w wiadomości

To maszyna wolnobieżna. One nie podlegają rejestracji, ale muszą mieć
OC.

3. Data: 2005-08-28 07:14:16
Od:alka <t...@n...podam> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik napisał(a):

> To maszyna wolnobieżna. One nie podlegają rejestracji, ale muszą mieć
> OC.

Dziękuję.

4. Data: 2005-08-29 19:05:37
Od:alka <t...@n...podam> szukaj wiadomości tego autora

Darek S-ki napisał(a):

> OC nie musi byc wykupowane na caly rok mozna na krótsze okresy .
> Sam w firmie w której pracowalem kupowalem OC na wózki widlowe -
> groszowa sprawa - ale w razie czego .....

Cenna informacja. Dzięki.
Pozdrowienia.