  • 31. Data: 2004-03-31 19:06:23
    Temat: Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c4f4gj$fsl$1@inews.gazeta.pl

    > [...................]

    > To indywidualny wybór i nikt nie powinien mieć
    > o to pretensji.

    Ech!, dopiero po wysłaniu posta zobaczyłem Twój "podpis".
    Heh, ja mówię o podpisie, a to Twoje "m" (jak miłość?)
    to jest kpina nie podpis. (kpina i szyderstwo)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Człowiek z jednym zegarkiem zawsze wie która jest godzina,

  • 32. Data: 2004-03-31 19:18:05
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    Napisałem " *od niepamiętnych ;) * " :)

    > Jeśli Tobie są one "niepamiętne" to Ci je przypomnę bo
    [...]
    > pl.soc.seks - 8 Cze 2002; autor: misman

    No i.. ? News to nie usenet, lecz jego _część_ :) Są ludzie, którzy
    pamiętają mnie sprzed xx lat (gdzie xx jest liczbą dwucyfrową).
    Pieczołowicie wygrzebane i podane przez Ciebie daty niczego właściwie
    nie dowodzą.

    > P. Buzdygana. (ukłony :) )

    On to akurat zawsze latał mi (i lata do tej pory) 60-tką, i jestem
    gotów to powtórzyć zarówno jemu osobiście, jak i innym. Również
    podpisując się imieniem i nazwiskiem.

    --
    Pozdrawia m.

  • 33. Data: 2004-03-31 19:26:48
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Wed, 31 Mar 2004 21:06:23 +0200, Andrzej_K. wrote:

    > Ech!, dopiero po wysłaniu posta zobaczyłem Twój "podpis".
    > Heh, ja mówię o podpisie, a to Twoje "m" (jak miłość?)
    > to jest kpina nie podpis. (kpina i szyderstwo)

    Eh! Dopiero po wysłaniu odpowiedzi zobaczyłem Twojego następnego posta.
    A co Ci do mojego podpisu ? Zawiera treści obrażające Twoje uczucia.. ?
    Religijne.. ? Estetyczne.. ? Ortograficzne.. ? A może jest wbrew
    netykiecie... ? Nie ?
    Widzę, że wybitnie miałeś ochotę się przyczepić.
    Pozwolisz, że dalsze Twe czepialstwo pominę wyniosłym i pogardliwym
    milczeniem.. ? ;> Dziękuję ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 34. Data: 2004-03-31 19:33:00
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "misman" <m...@r...NIESPAM.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:pan.2004.03.31.19.19.23.115083@rip.NIESPAM.pl

    > [.......................]
    > No i.. ? News to nie usenet, lecz jego _część_ :)

    Ech!, Widzę, że pomimo tak "długiego" obcowania z usenetem
    nadal nie wiesz co to takiego jest. Więc Ci to wyjaśnię:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet
    *Usenet News to ogólnoświatowy system grup dyskusyjnych*
    z którego można korzystać przez internet. Składa się on z
    kilku tysięcy grup tematycznych, ułożonych w drzewiastą
    strukturę hierarchiczną. Wiadomości (zwane również "postami"),
    przypominające zwykłe e-maile użytkownicy wysyłają do
    specjalnych serwerów, które następnie automatycznie
    wymieniają je między sobą. Posty nie są rozsyłane do
    poszczególnych subskrybentów danych grup lecz muszą
    być ściągane przez zainteresowane osoby z serwera.

    Usenet to Usenet, IRC to IRC, Forum to Forum itd. i nic
    innego.

    > Są ludzie, którzy
    > pamiętają mnie sprzed xx lat (gdzie xx jest liczbą dwucyfrową).

    Może z jakiegoś chat'a? LOL

    > Pieczołowicie wygrzebane i podane przez Ciebie daty niczego właściwie
    > nie dowodzą.

    Hmm, ja chciałem tylko uściślić te "niepamiętne czasy".

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.

  • 35. Data: 2004-03-31 19:41:50
    Temat: [OT] - prywatna klotnia. Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Wed, 31 Mar 2004 21:33:00 +0200, Andrzej_K. wrote:

    > *Usenet News to ogólnoświatowy system grup dyskusyjnych*

    Ok, wbrew temu co napisałem w przedostatnim moim do Ciebie poście (ten
    kończy tę... hmmm.. dyskusję (?):
    "Usenet to rozwinięcie i połączenie idei grup mailowych i BBS-ów."
    Jakieś dodatkowe pytania ?

    > Może z jakiegoś chat'a? LOL

    Skądinąd. Z kątowni. NTI (skrótu nie rozwinę, domyśl się ;> ).

    > Hmm, ja chciałem tylko uściślić te "niepamiętne czasy".

    No, uściśliłeś. Jak cholera :D Wpadłem w podziw. Po same pachy.
    Naprawdę... ;>

    --
    Pozdrawia m.

  • 36. Data: 2004-03-31 20:11:24
    Temat: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NoMAD wrote:

    > Raczej niemozliwe...

    Jak JP zauważyła - mało prawdopodobne. Teoretycznie możliwe, ale w
    praktyce...

  • 37. Data: 2004-03-31 20:11:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    NoMAD wrote:

    > Nic ci nie grozi. Bez obaw.

    Poza np. mandatem czy inną grzywną.

  • 38. Data: 2004-03-31 20:18:51
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    wiadomości news:c4f8ku$1q6l$1@news2.ipartners.pl...

    > Jak JP zauważyła - mało prawdopodobne. Teoretycznie możliwe, ale w
    > praktyce...

    A jednak niemozliwe... :-)

    NoMAD

  • 39. Data: 2004-03-31 20:20:25
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    wiadomości news:c4f8lr$1q6l$2@news2.ipartners.pl...

    > Poza np. mandatem czy inną grzywną.

    Jest to mozliwe...
    Choc wedlug mnie [tutaj] malo prawdopodobne :-)

    NoMAD

  • 40. Data: 2004-03-31 23:09:33
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a) Wed, 31 Mar 2004 22:11:24 +0200 na pl.soc.prawo:

    > Jak JP zauważyła - mało prawdopodobne. Teoretycznie możliwe, ale w
    > praktyce...

    Hmm, sytuacja z Łodzi, pewna Pani miała w mieszkani 9 kotów, sąsiadom
    się to nie podobało więc złożyli skargę do spółdzielni. Sanepid i
    Towarzystow Opieki Nad zwierzętami nie stwierdziły żadnych
    nieprawidłowości mimo to została ona pozbawiona członkostwa w
    spółdzielni i wydano nakaz eksmisji.
    Jak się sprawa skonczyła niestety nie pamiętam, było to nawet całkiem
    nie dawno więc możliwe że jeszcze nie wykonano nakazu albo trwa jakieś
    postępowanie odwoławcze w tej sprawie.

    --
    | Mariusz Rzepkowski e-mail: m...@u...post.pl |
    | GG: 966498 ICQ: 134628796 www.mariuszr.prv.pl |