  • 1. Data: 2004-03-31 11:23:08
    Temat: Pilne pytanie !!!
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Jeżleli w sklepie zamawiam części do komputera za określoną cenę według
    określonego cennika. To czy sklep może zmieniać ustaloną wcześniej ze mną
    cenę (na moją niekożyść) w trakcie realizowania zamówienia tłumacząc sie
    wzrostem ceny nabywanej przez niego na rynku ?
    A jeżeli nie to według czego nie może. Bardzo proszę o w miarę szybką
    odpowiedz.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Marek

  • 2. Data: 2004-03-31 11:33:54
    Temat: Re: Pilne pytanie !!!
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

    Oczywiście korzyść sie pisze przez RZ. To już chyba analfabetyzm wsteczny
    :-)))

  • 3. Data: 2004-03-31 15:11:36
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Marek" <m...@i...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c4ea8g$743$1@lena.prz.rzeszow.pl

    > Oczywiście korzyść sie pisze przez RZ. To już chyba analfabetyzm
    > wsteczny :-)))

    Oczywiście wiesz czego objawem jest rozmowa
    z samym sobą?. LOL

    PS. Nie ma "wstecznych" tylko są "wtórne".

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Prawdopodobieństwo wydarzenia jest odwrotnie

  • 4. Data: 2004-04-03 07:41:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 31 Mar 2004, Marek wrote:

    >+ Jeżleli w sklepie zamawiam części do komputera za określoną cenę według
    >+ określonego cennika. To czy sklep może zmieniać ustaloną wcześniej ze mną
    >+ cenę (na moją niekożyść)

    A to zależy czy to była oferta w rozumieniu K.C.
    Zazwyczaj :) na cennikach jest wręcz informacja że "nie stanowi
    oferty" (z powodu jak wyżej).

    >+ w trakcie realizowania zamówienia tłumacząc sie
    >+ wzrostem ceny nabywanej przez niego na rynku ?

    A to najbezpieczniej w zamówieniu zaznaczyć "w cenie XX zł podanej
    w cenniku z dnia..." - wtedy równie skutecznie jak oni mogą podnieść
    cenę ty możesz odstąpić od transakcji (przy zmianie ceny).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)