  • 21. Data: 2004-03-31 16:16:18
    Temat: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anica wrote:

    > no coz dalsza dyskusja z pania nie ma sensu
    > brak pani podstawowych zasad kultury...

    A kto zostawia psiaka samego, żeby godzinami sąsiadom wył?

    Niejaki/niejaka Anica. I to on/ona wykazuje całkowity brak kultury a
    nawet sumienia.

  • 22. Data: 2004-03-31 16:18:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anica wrote:

    > tzn mam go sie pozbyc, uspić?

    Twój pies - twój problem. Swoją drogą fatalnie świadczy o kimś to, że
    pierwszym rowiązaniem, jakie tej osobie przychodzi do głowy, jest
    uśpienie psa.

    [ciach]

    Owszem.

  • 23. Data: 2004-03-31 16:19:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anica wrote:

    > no cóż, nie każdego stać na domek z ogródkiem
    > i nie każdy może sobie pozwolić na siedzenie w domu,
    > niektórzy muszą pracować...

    Jak ktoś nie ma warunków do hodowli jakiegoś zwierzęcia - to (jeśli ma
    rozum w głowie) nie powinien go hodować.

  • 24. Data: 2004-03-31 16:20:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    misia wrote:

    > Jeśli nie zgadzasz się z kimś to powód do wyzywania? Wydaje mi się , że
    > powinnać pokazać Ani , że jej podejście jest błędne, że to pies a nie
    > sąsiad jest trudny

    Ma kłamać??!?!

    PS: naucz się cytować poprawnie (ograniczaj cytaty).

  • 25. Data: 2004-03-31 17:19:02
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    > Ty wychodzisz, a on ma czekać "jak pies" z tym,
    > że nie ma prawa wyć czy szczekać,

    :-)))))

    NoMAD

  • 26. Data: 2004-03-31 17:20:37
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zakładając najczarniejszy scenariusz może pozbawić Cię członkostwa,
    > zlicytować mieszkanko i na bruk. Ale to mało prawdopodobne, niestety.

    Raczej niemozliwe...

    NoMAD

  • 27. Data: 2004-03-31 17:24:13
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Anica" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > mam pytanie
    > czy jesli zaplacilam za psa podatek
    > mam mieszkanie wlasnosciowe
    > to na podanie sasiada ze pies mu przeszkadz (wyje jak wyjde do pracy)
    > spoldzielnia moze podjac jakies kroki w sprawie odebrania mi psa badz
    zmusic
    > mnie do pozbycia sie go?

    Nic ci nie grozi. Bez obaw.

    NoMAD

  • 28. Data: 2004-03-31 18:22:09
    Temat: Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Wed, 31 Mar 2004 14:40:01 +0200, Jolanta Pers wrote:

    > Na newsach, drogi anonimie, wstydzący się swego nazwiska, i niepotrafiący

    Hm. Niepodawanie nazwiska w usenecie nie jest automatycznym zlym
    swiadectwem przeciwko osobie, która tak robi. To kwestia dobrowolności
    oraz - niejako - przyzwyczajenia. Osobiście jestem użytkownikiem usenetu
    od niepamiętnych ;) czasów, a imieniem i nazwiskiem podpisuję się
    _wyłącznie_ w korespondencji oficjalnej i służbowej. Prywatnie od
    zawsze w sieci podpisywałem się jak obecnie.
    Nie wstydzę się swojego imienia i nazwiska.

    --
    Pozdrawia m.

  • 29. Data: 2004-03-31 19:00:01
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "misman" <m...@r...NIESPAM.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:pan.2004.03.31.18.23.20.958240@rip.NIESPAM.pl

    > [...................]
    > (...)Osobiście jestem użytkownikiem usenetu
    > od niepamiętnych ;) czasów

    Ależ z Ciebie mitoman. " *Od niepamiętnych czasów* " LOL
    Jeśli Tobie są one "niepamiętne" to Ci je przypomnę bo
    to wcale tak dawno nie było, raptem 1 rok i ok. 10 m-cy.
    Twój pierwszy rozpoczynający "burzliwą" LOL usenetową
    karierę to:

    Re: Bardzo dziwne "zboczenie"
    pl.soc.seks - 8 Cze 2002; autor: misman

    W tym czasie spam już się w sieci panoszył i większa
    część userów ukrywała już swoje adres e-mail i
    swoje prawdziwe nazwiska. M.in. na takie postępowanie
    , ale z innych powodów, mieli wypływ ludzie typu
    P. Buzdygana. (ukłony :) )

    > , a imieniem i nazwiskiem podpisuję się
    > _wyłącznie_ w korespondencji oficjalnej i służbowej. Prywatnie od
    > zawsze w sieci podpisywałem się jak obecnie.
    > Nie wstydzę się swojego imienia i nazwiska.

    To indywidualny wybór i nikt nie powinien mieć
    o to pretensji.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 30. Data: 2004-03-31 19:02:49
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    > A takie rozwiązanie, że "siedzenie" w czyimś domu może być pracą
    zarobkową,
    > oczywiście do główki nie przyszło?

    Nie możesz być aż tak głupia...