  • 1. Data: 2004-03-31 09:48:42
    Temat: prosze o pomoc
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Jak mozna sie wymigać od wykonania kary 1 roku pozbawiania wolnosci za rzecz
    praktycznie błachą, bo za to ze 2 razy jechałem na rowerze po pijaku. Dla
    mnie ta kara jest za wysoka, czy mozna jakoś starać się o kasacje ? czy moze
    są inne metody ?

  • 2. Data: 2004-03-31 12:31:15
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    łysy wrote:
> [...]
    > po pijaku. Dla mnie ta kara jest za wysoka, czy mozna jakoś starać
    > się o kasacje ? czy moze są inne metody ?

    Niech zgadnę. Pierwszy wyrok był w zawieszeniu. Potem znowu jechałeś po
    pijaku na rowerze, Recydywa, drugi wyrok i odwieszenie pierwszego.
    Sąd dał ci szansę na poprawę i ty z niej nie skorzystałeś. A sprawa nie jest
    błacha. Pijani kierowcy to potencjalni mordercy. I nie ważne czy jeżdżą
    samochodem czy rowerem... A zwłaszcza niepoprawni pijani kierowcy.

    Jest tylko jeden sposób aby nie pójśc siedzieć - uzyskać ułaskawienie od
    prezydenta.
    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant