  • 1. Data: 2012-06-27 20:18:27
    Temat: testy na dostęp do informacji niejawnych
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś mi powiedziec jak wyglądają testy lekarskie na dostępo do
    informacji niejawnych? interesuje mnie zwłaszcza opinia i badania
    psychologiczne...

  • 2. Data: 2012-06-27 20:27:46
    Temat: Re: testy na dostęp do informacji niejawnych
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    identyfikator: 20040501 w <news:jsfipi$psk$1@node2.news.atman.pl>:

    > może Ktoś mi powiedziec jak wyglądają testy lekarskie na dostępo do
    > informacji niejawnych? interesuje mnie zwłaszcza opinia i badania
    > psychologiczne...

    "który adres jest prywatny:
    1. 172.10.0.1
    2. 172.20.0.1
    3. 172.30.0.1
    4. 172.40.0.1
    ???"

    --
    Tomasz Nycz

  • 3. Data: 2012-06-27 20:40:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    poczytaj sobie, pedale...

  • 4. Data: 2012-06-28 07:53:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > może Ktoś mi powiedziec jak wyglądają testy lekarskie na dostępo do
    > informacji niejawnych? interesuje mnie zwłaszcza opinia i badania
    > psychologiczne...

    Pierwsze słyszę o jakichś testach lekarskich.
    Jak rozumiem - mówisz o postępowaniu sprawdzającym po wniosku o
    wydanie poświadczenia bezpieczeństwa.

    Takie postępowanie, w zależności od poziomu do którego wnioskujący się
    ubiega, polega po prostu na sprawdzeniu w rejestrach jawnych i
    niejawnych informacji o wnioskującym (i ew. jego rodzinie), przy
    postępowaniu o dostęp do ściśle tajnych - także na wywiadach
    środowiskowych (w miejscu pracy, zamieszkania).

    Jeśli są jakieś wątpliwości co do stanu psychicznego takiego
    wnioskującego to mu się po prostu poświadczenia nie wydaje - dla urzędu
    (ABW czy SKW) taka odmowa jest dość "łatwa", nie musi w żaden sposób
    jej uzasadniać.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2012-06-29 01:41:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wnioskującego to mu się po prostu poświadczenia nie wydaje - dla urzędu
    > (ABW czy SKW) taka odmowa jest dość "łatwa", nie musi w żaden sposób

    Uzasadniać nie musi wnioskodawcy, ale w papierach, to owa wątpliwość musi z
    czegoś wynikać, a nie tylko z widzimisię organu.

  • 6. Data: 2012-06-29 08:53:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uzasadniać nie musi wnioskodawcy, ale w papierach, to owa wątpliwość
    > musi z czegoś wynikać, a nie tylko z widzimisię organu.

    Wiesz co się wpisuje? "Na podstawie zebranych informacji oceniam, że
    sprawdzany nie daje rękojmi zachowania powierzonej tajemnicy" ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 7. Data: 2012-06-29 12:23:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wiesz co się wpisuje? "Na podstawie zebranych informacji oceniam, że
    > sprawdzany nie daje rękojmi zachowania powierzonej tajemnicy" ;-)

    Wiem co się wpisuje i nie jest to, co Ty piszesz :-)

  • 8. Data: 2012-07-08 20:39:31
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2012 01:41:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Uzasadniać nie musi wnioskodawcy, ale w papierach, to owa wątpliwość musi z
    > czegoś wynikać, a nie tylko z widzimisię organu.

    Trzeba uzupełnic, że służy to postepowaniu odwoławczemu art. 35-41 ustawy,
    które rzadko kiedy coś daje, ale jednak jest to jakaś ścieżka aby wykazać
    nieprawidłowości w postepowaniu.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/slides/foto_Kielce_114.p
    hp