  • 1. Data: 2005-04-26 07:34:36
    Temat: terminy
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Witam,
    Wlasnie wyslalem pismo z wnioskami do sadu. Niemniej zastanawia mnie pewien
    drobiazg... kilkukrotnie zdarzylo sie ze pisma nie docieraly do akt sprawy
    przed terminem rozprawy, choc prawidlowo byly adresowane i wskazana byla
    sygnatura.
    Moje pytania sa nastepujace:
    1. Czy obowiazkiem strony jest oddawanie sedziemy mojego odpisu pisma?
    2. A co bedzie gdy zawiadomie sad, ze pismo zlozylem prawidlowo i nie bede
    chcial wydac swojej potwierdzonej kopii- dalem przeciez w biurze podawczym
    dokument.
    3. Czy nierozpatrzenie wniosku jest uchybieniem proceduralnym??
    Pozdrawiam Maver

  • 2. Data: 2005-04-26 13:30:42
    Temat: Re: terminy
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Maverick31 napisał(a):
> [...]
    > przed terminem rozprawy, choc prawidlowo byly adresowane i wskazana byla

    a kiedy były wysyłane?

    > Moje pytania sa nastepujace:
    > 1. Czy obowiazkiem strony jest oddawanie sedziemy mojego odpisu pisma?

    o co chodzi? skąd u strony Twój odpis pisma?

    > 2. A co bedzie gdy zawiadomie sad, ze pismo zlozylem prawidlowo i nie bede
    > chcial wydac swojej potwierdzonej kopii- dalem przeciez w biurze podawczym
    > dokument.

    przychylnie sądu do siebie nie nastawisz...

    > 3. Czy nierozpatrzenie wniosku jest uchybieniem proceduralnym??

    jakiego?

    KG

  • 3. Data: 2005-04-26 13:48:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    W sądzie, jak w każdym urzędzie dokumenty krążą, zanim trafią do
    określonej osoby. W zależności od wielkości sądu, to z biura podawczego
    do akt sprawy dokument może iść nawet kilka dni.

    Możesz swojej kopii sądowi nie udostępnić, ale w wówczas sąd nie będzie
    mógł tego dokumentu wziąć pod uwagę. W konsekwencji jedyne co uzyskasz,
    to argument do odwołania się do wyższej instancji. Tylko, czy nie lepiej
    to załatwić szybko?

  • 4. Data: 2005-04-26 20:32:42
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    > mógł tego dokumentu wziąć pod uwagę. W konsekwencji jedyne co uzyskasz,
    > to argument do odwołania się do wyższej instancji. Tylko, czy nie lepiej

    Oczywiscie, ze lepiej ale zdarzylo sie, ze 2 terminy pozniej papier docieral
    do akt. Czekalem grzecznie ale teraz mam przelomowe posiedzenie i rozwazam
    wszystkie za i przeciw tego ... ot tyle.
    Dzieki za info Maver