  • 1. Data: 2005-04-26 07:20:14
    Temat: szukam informacji na temat :
    Od: "Piotr" <k...@v...pl>

    szukam informacji na temat :

    mam nie ślubne dziecko matka tego dziecka niechce sie opiekowac ja chce je
    zabrac do siebie co mam zrobic aby miało godne zycie kto mi pomoze ?

  • 2. Data: 2005-04-26 12:36:56
    Temat: Re: szukam informacji na temat :
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Piotr wrote:
    > szukam informacji na temat :
    >
    > mam nieślubne dziecko, matka tego dziecka nie chce sie opiekowac, ja chce je
    > zabrac do siebie. co mam zrobic, aby miało godne zycie, kto mi pomoze ?

    W jakim wieku jest dziecko, gdzie przebywa,
    czy jestes wpisany w akt urodzenia, czy matka dziecka zgadza sie,
    abys sie nim opiekowal?

    Dominika
    --
    unikatowa biżuteria i srebro użytkowe