  • 1. Data: 2005-04-26 08:22:14
    Temat: podrobione podpisy przez urzędnika
    Od: "Rafał" <b...@w...pl>

    Co zrobić urzędnikowi, który podrobił podpisy ojca. Sprawa dotyczy urzędnika
    lub urzędników (bo niewiem kto dokładnie tego dokonał) w Urzędzie Miasta i
    Gminy. Ojciec zmarł 2 miesiące temu i pozostały sprawy urzędowe do
    załatwienia. Jakież było zdziwienie moje i mojej mamy jak zobaczyliśmy
    dokumenty w gminie. Co bardzo ale to bardzo dziwne dokumenty były wypełnione
    przez mojego ojca a podpisane przez kogoś innego i to na pewno nie jest
    podpis mojego ojca. Jak to udowodnić, jeżeli jest to możliwe?

  • 2. Data: 2005-04-26 08:42:40
    Temat: Re: podrobione podpisy przez urzędnika
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Rafał napisał(a):
> [...]
    > przez mojego ojca a podpisane przez kogoś innego i to na pewno nie jest
    > podpis mojego ojca. Jak to udowodnić, jeżeli jest to możliwe?

    grafolog?

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-04-26 10:35:46
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Tue, 26 Apr 2005 10:22:14 +0200, na pl.soc.prawo, Rafał napisał(a):

> [...]
    > przez mojego ojca a podpisane przez kogoś innego i to na pewno nie jest
    > podpis mojego ojca. Jak to udowodnić, jeżeli jest to możliwe?

    złóż zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w prokuraturze
    JanuszHr

  • 4. Data: 2005-04-26 18:26:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Rafał wrote:
    > Jak to udowodnić, jeżeli jest to możliwe?

    Powinna wystarczyć kopia jakiegoś dokumentu, jak twierdzisz, "podpisanego
    przez kogo innego" i czegoś faktycznie podpisanego przez ojca (np.
    jakakolwiek umowa). Jeśli podpisy są ewidentnie różne.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>