  • 1. Data: 2005-04-26 07:29:18
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Witam,
    chce zrezygnować z usług dostawcy internetu. W umowie mam zapisane, że
    obowiązuje trzy miesięczny okres wypowiedzenia.
    Poinformowałem wczoraj, że chce zrezygnować i powiedzieli mi, że do 31
    lipca jeszcze z nich korzystam i dopiero od 1 sierpnia kończy się nasza
    współpraca.
    Troche mnie to dziwi, jakoby w kodeksie cywilnym jest zapisane, że takie
    umowy właśnie mają taki "ficzer", że liczą się dopiero od pierwszego
    dnia następnego miesiąca. A może mnie wprowadzili w błąd ?
    Nie wiem za bardzo gdzie tego szukać w kodeksie cywilnym. Szukałem na
    grupach i też nie znalazłem nic na ten temat.
    Może ktoś pomoże tutaj :)

    Pozdrawiam,
    --
    Krzysztof Krasoń