  • 1. Data: 2005-04-26 07:32:02
    Temat: nieobecność świadka
    Od: "DaMiAn" <p...@i...pl>

    dostalem wezwanie o wstawienie si e do sady w charakterze swiadka.Nie
    moge wstawic sie w tym terminie ,przyczyna nie jest choroba ,poprostu
    akurat w tym dniu nie moge.Co grozi mi w przypadku niewstawienia sie w
    sadzie? czy moge od razu dostac jakas kare finansowa za pierwsze
    nieusprawiedliwione nieprzybycie?? Jak usprawiedliwic sie przed sadem przy
    ponownym wezwaniu??

  • 2. Data: 2005-04-26 07:56:23
    Temat: Re: nieobecność świadka
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

> [...]
    > sadzie? czy moge od razu dostac jakas kare finansowa za pierwsze
    > nieusprawiedliwione nieprzybycie?? Jak usprawiedliwic sie przed sadem przy

    Grzywna, a jak wkurzysz sędziego to doprowadzi cię policja ;-)

  • 3. Data: 2005-04-26 15:19:37
    Od: Wiarus <w...@i...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Grzywna, a jak wkurzysz sędziego to doprowadzi cię policja ;-)

    Do trzech tysięcy złotych.

  • 4. Data: 2005-04-26 15:25:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "DaMiAn" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sadzie? czy moge od razu dostac jakas kare finansowa za pierwsze
    > nieusprawiedliwione nieprzybycie?? Jak usprawiedliwic sie przed sadem

    po prostu wyslij pisemko poleconym ze nie mozesz sie stwaic z tego i z tego
    powodu,
    wyznacza inny termin. (jezeli to nie jest ktory raz z kolei to nie powinno
    byc problemu)

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 5. Data: 2005-04-26 15:27:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > Grzywna, a jak wkurzysz sędziego to doprowadzi cię policja ;-)

    e tam. Ja z racji tego ze nastepnego dnia mialem egzamin nie poszedele. W
    pisemku wszystko opisalem
    i zostal wyznaczony inny termin. Jak odpowiednio wczesneij wysle/ zaniesie
    pisemko to raczej nikogo nie wkurzy.

    P.

  • 6. Data: 2005-04-26 17:03:30
    Od: Wiarus <w...@i...pl>

    Przemek R... napisał(a):
> [...]

    > powodu,
    > wyznacza inny termin. (jezeli to nie jest ktory raz z kolei to nie powinno

    Ostatnio z tym wyznaczeniem nowych terminów jest trudniej, sędziowie
    strasznie cisną by sprawy szybko kończyć, a świadek, który im to
    utrudnia poważnie ich wkurza. Wszystko wynikiem ustawy o przewlekłości,
    odszkodowania za przewlekłość są potrącane z ich pensji, jeżeli nie ma
    polisy OC.

    Pzdr.

  • 7. Data: 2005-04-26 18:13:47
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Wiarus najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    że co?

    --
    Falkenstein

  • 8. Data: 2005-04-26 18:35:55
    Od: Wiarus <w...@i...pl>

    Otto von Falkenstein napisał(a):
    > Wiarus najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    > przesłuchano, wyjęczał:

    > że co?

    Regres Skarbu Państwa.
    Np. w Gdańsku masowo wykupuja polisy. Aż trudno uwierzyć.

    Pzdr.

  • 9. Data: 2005-04-26 18:38:50
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl>

    Wiarus najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, wyjęczał:

    > Regres Skarbu Państwa.
    > Np. w Gdańsku masowo wykupuja polisy. Aż trudno uwierzyć.

    Rzeczywiście trudno, i ja nie wierzę. Jutro zadzwonię do kumpla do
    Gdańska i zapytam czy to prawda.

    --
    Falkenstein