    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tabliczka na bramie "zakaz parkowania"
    Date: Fri, 18 Jul 2008 22:31:34 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek 18 lipiec 2008 16:34
    (autor Andrzej_K
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@a...biaman.net>):

    > "Treść" znaków zakazu obowiązuje *za* znakiem

    No pacz pan... A akurat znaki zatrzymywania i postoju mają całą masę wersji
    obowiązujących przed znakiem....

    > znaki umieszczone na ścianach_drzwiach_bramach

    ... oraz wersji wieszanych na ścianach.

    > można
    > o kant dupy obić, ale parkowanie na wjeździe do bramy jest
    > zabronione bez dodatkowego oznakowania. Jeśli jesteś
    > w tym czasie w samochodzie, to nie jest to parkowanie lecz
    > zatrzymanie które w każdej chwili możesz przerwać i
    > (udostępnić przejazd) nikt rozsądny nie powinien się czepiać.

    No pacz pan, znów PoRD ma inne zdanie na ten temat.

    --
    Tristan